Aanhanger voor de RT

Zelf sleutelende leden vertellen over hun project en/of laten de voortgang daarvan zien.

Moderator: RT_Patrick

Pierr

Re: Aanhanger voor de RT

Ongelezen bericht door Pierr »

Zo, de bak is gespoten!
Vanmiddag na goed te hebben ontvet en het geheel nog even met een kleefdoekje te hebben afgenomen ben ik begonnen met het spuiten van het deksel. Deze heb heb ik opgehangen en vervolgens eerst in de lichte nevel gezet. Daarna ben ik kruislings begonnen met het opbouwen van de lagen. Tussen de verschillende lagen door heb ik telkens ongeveer 10 minuten gewacht zodat de verf kon 'aandrogen''. Bij laatste laag het ik de bak goed nat gespoten.

De bak is op dezelfde wijze gedaan. Zelf ben ik erg benieuwd naar het resultaat. Op dit moment staat de kachel in mijn garage op standje 'snoeien' dus over een uurtje of twee weet ik meer.

De verf die ik heb gebruikt is DD-lak. Dit is een twee-componentenlak waar ik goede ervaringen mee heb. Ik heb ooit eens een bootje van mij daarmee gerold en het leek werkelijk of de boot gespoten was. Zo ongelofelijk strak.
Nu aangebracht met de spuit dus ik verwacht dat het resultaat minstens zo goed is. Het voordeel van deze lak is dat het mooi vloeit, zeer krasbestendig is en goed bestand is tegen verkleuring. Daarnaast, en niet geheel onbelangrijk, is deze verf nog enigszins betaalbaar.

Zodra ik weer in mijn garage durf te kijken zal ik een foto maken. :roll:

Oh ja, de kleur is zwart geworden. Het spuiten van metalliclak zag ik toch niet zo zitten. Ik ben tenslotte ook maar een amateur die nog nooit metallic heeft gespoten. Ik zou het graag willen proberen maar volgens mijn berekening zou ik inclusief primer en de blanke lak toch ongeveer 100 euro aan verf kwijt zijn. Dat is toch wel een hoop geld om het "even te proberen". Metallic is het dus niet geworden. Daarnaast heb ik toch ook gekeken wat een beetje een standaard kleur is. Als ik de aanhanger in dezelfde kleur had gespoten als mijn motor is het ook maar weer de vraag of de aanhanger t.z.t. nog goed te verkopen is. Zwart is volgens mij een kleur die in heel veel motoren is verwerkt en daarmee dus redelijk universeel. Als ik b.v. een rode motor zou hebben zou ik er persoonlijk geen aanhanger achter hangen in de kleur Glacier Grun. Zwart zou in dat geval wel een optie kunnen zijn.

Nou ja, hoe dan ook de aanhanger is zwart geworden. Ik ga nog wel iets van een zilvermetallic sticker op de bak plakken met een leuke of pakkende tekst.

Deze tekst vind ik persoonlijk erg creatief. _004
Testicle (Medium).jpg
Laatst gewijzigd door Pierr op 22 jul 2011, 18:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Pierr

De eerste voorzichtige foto:
Afbeelding 093 (Medium).jpg
Robin0341
Type: R1250RT
Bijz: 2024 Sport racing blue metallic 2
Land: NLD
Woonplaats of omgeving: Ermelo

Ongelezen bericht door Robin0341 »

BLITS !!! _004
HansD
Type: R1200RT/LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Rotterdam

Ongelezen bericht door HansD »

Prachtig spuitwerk, maar na al dat werk een beetje zonde van de kleur (mijn persoonlijke mening).
Blijft een prachtig project met een vaste dagelijkse aflevering; net GTST maar dan voor mannen, zeg maar.

Hans
EL SCORPIO
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: BMW R1200R helaas verkocht
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Haarlem

Ongelezen bericht door EL SCORPIO »

Of gewoon BB - Black Box :D
Bluert1200
Bijz: LC
Land: Nl
Woonplaats of omgeving: Flevoland

Ongelezen bericht door Bluert1200 »

Nou zeg..een heel knap stukje werk allemaal. Ik doe het je niet na. _004 _004
Pierr

HansD schreef:Prachtig spuitwerk, maar na al dat werk een beetje zonde van de kleur (mijn persoonlijke mening).
Blijft een prachtig project met een vaste dagelijkse aflevering; net GTST maar dan voor mannen, zeg maar.

Hans

Tsja, een klein beetje gelijk heb je wel maar het is altijd weer een compromis tussen "wat kan ik zelf en wat gaat het mij kosten". Als ik de keus zou hebben kocht ik direct een nieuwe K1600 GT. Maar ik heb die keus niet en dus rij ik op een R1100RT van "96 waar ik ook plezier aan beleef. Zo is het ook met de aanhanger. Als ik de centjes had kocht ik misschien wel een nieuwe met alle opties. Hoefde ik ook niet zo te lopen wroeten in mijn garage en een week aan vakantiedagen weg te gooien. Maar het is nu eenmaal niet anders en ik kan er prima mee leven.

Overigens zullen de dagelijkse afleveringen rap minder worden want morgen mag ik mij weer melden bij mijn werkgever.
Pffff.....hoe ging dat ook alweer _001
Pierr

dutchmidiman schreef:Mooi resultaat en leuk om allemaal te lezen.

Aantal andere ideeën voor een naam, wellicht doe je er inspiratie aan op;

3COEW (3e Cylinder Op Een Wiel)
BB (Balans Bakje)
BEC (Bijna Een Caravan)
BGEK (Bakje waar Geen Eigen Kenteken voor nodig is)
BMT (Bakje Met Trekhaak)
BMVV (Bakje Met Volledige Verlichting)
BMW (Bakje Met Wiel)
BZEK (Bakje Zonder Eigen Kenteken)
etc etc..............
Dutchmidiman, je hebt er een hoop werk van gemaakt.........en daarmee heb ik een hoop huiswerk gekregen _004 .
Pierr

beemerrichard schreef:Of gewoon BB - Black Box :D
Simpel maar doeltreffend......dit zou het wel eens kunnen worden.

Als er al iets van een tekst op komt wil ik dat wel in handgeschreven zilvermetallic snijletters hebben.
Die kleur komt dan weer overeen met de achterbrug van de brommer.

Op dit moment ben ik mij aan het oriënteren op een passende sluiting van de deksel. Origineel zitten de scharnieren aan de linkerzijde. Na mijn modificatie zitten de scharnieren nu aan de voorzijde. Ik wil dus aan de achterzijde een sluiting in de deksel hebben die zo min mogelijk opvalt en waterdicht is. Verder moet ik nog op zoek naar een afdichtrubber om het deksel waterdicht te maken en een klein oranje contourlampje die aan de zijkant van de bak moet komen. Het achterlicht is namelijk geheel verzonken in de bak. Daardoor is vanaf de zijkant de (zwarte) aanhanger onzichtbaar geworden. Om nu te voorkomen dat iemand de aanhanger over het hoofd ziet en mij onderuit schuift lijkt dat mij een veilige oplossing.

Pierr
Brommertje114

Ongelezen bericht door Brommertje114 »

Pierr schreef:
beemerrichard schreef:Of gewoon BB - Black Box :D
Simpel maar doeltreffend......dit zou het wel eens kunnen worden.

Als er al iets van een tekst op komt wil ik dat wel in handgeschreven zilvermetallic snijletters hebben.
Die kleur komt dan weer overeen met de achterbrug van de brommer.

Op dit moment ben ik mij aan het oriënteren op een passende sluiting van de deksel. Origineel zitten de scharnieren aan de linkerzijde. Na mijn modificatie zitten de scharnieren nu aan de voorzijde. Ik wil dus aan de achterzijde een sluiting in de deksel hebben die zo min mogelijk opvalt en waterdicht is. Verder moet ik nog op zoek naar een afdichtrubber om het deksel waterdicht te maken en een klein oranje contourlampje die aan de zijkant van de bak moet komen. Het achterlicht is namelijk geheel verzonken in de bak. Daardoor is vanaf de zijkant de (zwarte) aanhanger onzichtbaar geworden. Om nu te voorkomen dat iemand de aanhanger over het hoofd ziet en mij onderuit schuift lijkt dat mij een veilige oplossing.

Pierr
_004 Voor je werk! 't Is erg mooi geworden!

Misschien is 't een idee om de naam en de zijmarkering van 't zelfde materiaal te (laten) maken als de welbekende reflectiestickers voor de koffers...
Je hoeft dan ook geen gaatjes te boren voor de contourverlichting en ook geen (kwetsbare) bedrading aan de binnenkant van de bak te laten lopen.
Voor wat betreft de afdichting: google eens op "rubber profielen" en kijk wat er voorbij komt.
Succes met de verdere afwerking!

[groet]
Eric
Pierr

Eric,

Bedankt voor je ideeën. Ik hou het zeker in gedachten.

Pierr
Pierr

Na een grondige inspectie van het spuitwerk blijkt dat het deksel wel heel erg veel last heeft van een sinaasappeleffect. Ik weet inmiddels hoe het komt. Bij het spuiten van het deksel had ik de druk te hoog staan en te weinig verf toevoer. Ook ben ik een klein stukje deksel vergeten te spuiten _003 .
Aankomende week mag de lak lekker uitharden (ik moet toch werken). Daarna ga ik de bak nog één keer overspuiten.
Pierr

Gisteren terug gekomen van een weekje motorvakantie. Samen met het meissie een prachtige rondrit gemaakt door de Belgische Ardennen, de Vogese (Frankrijk) en via de Duitse Eifel weer terug naar huis. Totaal 2000 km. De motor heeft zich prima gehouden en het stof is er weer uit _004 .

Vandaag ga ik mijn project maar weer oppakken en de bak voor de 2e en laatste keer spuiten.
Eerst nog even een setje nieuwe filters halen voor mijn spuitmasker.
Pierr

Zojuist de bak uit de tijdelijke spuitcabine gehaald en in het daglicht geplaatst.
Omdat ik het niet kon laten heb ik het achterlicht vast een plekje gegeven. Niet slim want de verf moet eigenlijk nog even uitharden. Ik beloof mijzelf dat ik er nu niet meer aan zal komen :$
Afbeelding 102 (Medium).jpg
Voorlopig gaat de bak even naar de zolder en ga ik mij verder toerusten op het onderstel en andere kleine zaken die nog gedaan moeten worden.
HansD

Hij glimt prachtig! Hoe is het met de sinaasappels? Allemaal verdwenen nu?

Hans
Pierr

HansD schreef:Hij glimt prachtig! Hoe is het met de sinaasappels? Allemaal verdwenen nu?

Hans

Aan de zijkant zijn toch nog een paar plekjes die niet helemaal glad zijn. Ik hoop deze er later nog uit te kunnen poetsen. Als dat niet lukt........heb ik pech en zal ik er mee moeten leren leven _001.
Al met al ben ik tevreden gezien het feit dat ik zeker geen professional ben en niet beschik over de meest moderne middelen.
BertL
2024
2024
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: K1200GT/2008
Woonplaats of omgeving: Ommen

Ongelezen bericht door BertL »

Ik dank dat onderstaande afbeelding erg mooi op het platte vlak boven het achterlicht zal staan: ;)
Afbeelding
GrTz
BertL
Pierr

BertL schreef:Ik dank dat onderstaande afbeelding erg mooi op het platte vlak boven het achterlicht zal staan: ;)
Afbeelding

Mwah......ik denk dat ik die ruimte maar vrij hou :roll:

Zojuist een standaard gefabriceerd op het onderstel.
Afbeelding 104 (Medium).jpg
Pierr

En nog een close-up.
Tijdelijk een paar o-ringen geplaatst als trekveer. Ik moet nog maar eens even in mij rommelbakje kijken of ik een passende trekveer heb.

Als iemand trouwens weet hoe ik meerdere foto's en 1 reactie kan plaatsen hou ik mij aanbevolen ;)
Bijlagen
Afbeelding 106 (Medium).jpg
Jan R1200RT

Ongelezen bericht door Jan R1200RT »

Als al het metaal en laswerk klaar is aan het frame, ga je het dan ook spuiten, of laat je het b.v. verzinken (goede corrosie-bescherming)?
Pierr

Jan,
Ik ga het frame ook spuiten. Bang voor corrosie ben ik niet echt omdat de aanhanger ongeveer 350 dagen per jaar binnen zal staan.
HansD

Pierr,
Ik weet niet hoe je nu je fotos plaatst, maar als je de procedure gebruikt onder Over het forum / Foto of video plaatsen, dan is het gewoon een kwestie van meerdere keren fotos op photobucket plaatsen en elke keer de Img tekst van die foto kopieren en in je bericht plakken. Lees het anders nog even na...

Hans
Pierr

Ik zal mij daar nog eens in verdiepen. Ik probeerde nu de foto's te plaatsen via een openbaren fotomap van Picasa maar dat lukt dus niet. Misschien dat het met Photobucket gaat lukken. Thanks!
Walter
Erelid
Erelid
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: Zumo 210 - GoPro Hero
Woonplaats of omgeving: Naarden, 't Gooi
Contacteer:

Ongelezen bericht door Walter »

de how to voor het plaatsen van foto's lees je hier:
viewtopic.php?f=26&t=2816
Walter
Medebeheerder BMW RT Forum
Afbeelding
Pierr

Ik ben nog even aan het stoeien geweest met het plaatsen van meerdere foto's. De uitleg op het forum had ik al een paar keer gelezen maar op een één of andere manier werkte dat niet bij mij. Inmiddels heb ik een paar instellingen in Picasa aangebracht waardoor ik nu wel meerdere foto's kan insluiten. Thanks anyway!
Pierr

Zojuist het onderstel gespoten. Nu kan ik morgen gaan beginnen met het afbouwen.........lijkt er toch eindelijk een eind aan te komen _004
Bijlagen
Afbeelding 111 (Small).jpg
Laatst gewijzigd door Pierr op 20 mar 2012, 11:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Pierr

Klaar!............................het onderstel dan hè ;)
Bijlagen
Afbeelding 112 (Small).jpg
Laatst gewijzigd door Pierr op 20 mar 2012, 11:09, 1 keer totaal gewijzigd.
HansD

Pierr schreef:Klaar!............................het onderstel dan hè ;)
Weer als nieuw!
Hoe veert en dempt dat ding eigenlijk? Zit er ergens een veerdemper-unit, iets met die vertikale stangen bij de achteras?

Hans
Jan R1200RT

HansD schreef:Hoe veert en dempt dat ding eigenlijk? Zit er ergens een veerdemper-unit, iets met die vertikale stangen bij de achteras?

Hans
Je haalt me de woorden uit de mond :lol:
Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat er een torsie-as onder zat :?:

Had het loopvlak van de band niet wat ronder moeten zijn :?: _001
Volgens mij gaat hij in de bochten nu op een (heel) klein randje lopen, want hij kantelt mee :!:
Risico dat de aanhanger "onderuit" schiet in een scherpe bocht met behoorlijke snelheid :?:
HansD

Jan R1200RT schreef:
HansD schreef:Hoe veert en dempt dat ding eigenlijk? Zit er ergens een veerdemper-unit, iets met die vertikale stangen bij de achteras?

Hans
Je haalt me de woorden uit de mond :lol:
Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat er een torsie-as onder zat :?:
Volgens de leverancier:
deze aanhanger is uitgerust met een slepende rubberen torsievering as.
Nou, dan is het wel duidelijk toch? :D

Hans
Jan R1200RT

Mijn grijze massa doet het gelukkig nog :lol:
Pierr

@HansD
Nee hoor, hij is niet voorzien van torsievering. Er zitten twee veerstangen in welke vergelijkbaar zijn met een conventionele voorvorkvering. De veerweg wordt echter niet gedempt. Hoe de aanhanger zich zal gedragen achter de motor blijft dus nog even spannend. Hij zal wel een beetje deinen maar volgens mij is dat niet zo erg achter de motor. Nog een paar dagen en ik kan het gaan uitproberen.

@Jan R1200rt
Het loopvlak van de band is idd een beetje vierkant. Volgens de fabrikant is dat geen probleem en merk je daar niets van bij het rijden. Mijn mening daarover..........ik moet het nog maar zien of dat zo is. Maar ook dit probleem zal na de eerste proefrit duidelijk worden.
Jan R1200RT

Pierr schreef:Hij zal wel een beetje deinen maar volgens mij is dat niet zo erg achter de motor. Nog een paar dagen en ik kan het gaan uitproberen.
Nou, ik zou toch maar even goed oppassen en voorzichtig doen :!:
Als hij niet dempt, wat een torsie-as door het rubber dat erin zit wel enigszins doet, en het zijn alleen maar veren, dan kan hij echt gaan springen en verliest het kleine stukje rubber van de band (vooral in de bocht) het contact met de weg :(
HansD

Jan R1200RT schreef: Als hij niet dempt, wat een torsie-as door het rubber dat erin zit wel enigszins doet, en het zijn alleen maar veren, dan kan hij echt gaan springen en verliest het kleine stukje rubber van de band (vooral in de bocht) het contact met de weg :(
Een slepende rubberen torsievering is volgens mij een ophanging waarbij het wiel achter het draaipunt van de as is opgehangen (slepend) en er in het draaipunt rubber zit waaromheen de as (enigszins) kan draaien. Dit rubber zit aan een kant vast en veert en dempt (enigszins) door de weerstand van het rubber bij het verdraaien van de as en het rubber (torderen).
Ik zie bij deze ophanging echter nergens rubber in het draaipunt zitten, dus ik denk dat je zonder demping rijdt.

Hans
Pierr

Als je dat bedoeld zit er een demping in. Het subframe waar het achterwiel in is geplaatst scharniert om twee bouten. Deze bouten zitten in een gevulkaniseerde bus die enigszins een dempende werking hebben. Ik betwijfel echter of dit voldoende is om over een "veerdemping" te spreken.
Jan R1200RT

Of er moeten in de bevestigings punten / draaipunten waarmee de wielophanging aan het frame zit rubberen tosie-bussen (horen te) zitten _001
Dat zat ik dus net parallel aan jou te tikken :D

Die moeten het dan dus doen (als ze niet versleten zijn) :!:
Maar torderen die rubbers ook echt als je de ophanging beweegt of zitten ze er alleen maar als radiale demping :?:
Pierr

Jan R1200RT schreef:Of er moeten in de bevestigings punten / draaipunten waarmee de wielophanging aan het frame zit rubberen tosie-bussen (horen te) zitten _001
Dat zat ik dus net parallel aan jou te tikken :D

Die moeten het dan dus doen (als ze niet versleten zijn) :!:
Maar torderen die rubbers ook echt als je de ophanging beweegt of zitten ze er alleen maar als radiale demping :?:
De bussen torderen idd een klein beetje...maar veel is het niet.
Jan R1200RT

Nou, dan zal de praktijk moeten bewijzen of ze voldoen (leeg en maximaal beladen maar eens testen) :D .
Succes hiermee en denk erom: voorzichtig aan hè ;)
Pierr

Zojuist de bak geplaatst en de stickers geplakt. Met dank aan Beemerrichard voor de tekst _004.

Morgen maar eens op zoek naar een slot voor het deksel en een passend rubber profiel voor de afdichting.
Bijlagen
Afbeelding 118 (Small).jpg
Laatst gewijzigd door Pierr op 20 mar 2012, 11:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Jan R1200RT

Ziet er er TOP uit man, echt gaaf _004.
Het is veel werk en kost veel tijd (waarschijnlijk veel meer dan je gepland had :lol: ) maar het resultaat is er dan ook naar :!:
Mijn complimenten.
HansD

Pierr schreef:Als je dat bedoeld zit er een demping in. Het subframe waar het achterwiel in is geplaatst scharniert om twee bouten. Deze bouten zitten in een gevulkaniseerde bus die enigszins een dempende werking hebben. Ik betwijfel echter of dit voldoende is om over een "veerdemping" te spreken.
Dat werkt alleen als het rubber aan een kant vast wordt gehouden, is dat zo?

Ziet er super uit zo, die belijning en stickers doen een hoop op dat zwart.

Hans
Pierr

Jan R1200RT schreef:Ziet er er TOP uit man, echt gaaf _004.
Het is veel werk en kost veel tijd (waarschijnlijk veel meer dan je gepland had :lol: ) maar het resultaat is er dan ook naar :!:
Mijn complimenten.
Thanks en yep dat klopt helemaal. Als ik dit vooraf had geweten was ik er waarschijnlijk niet aan begonnen. Maar ja, aan de andere kant is het ook gewoon maar weer een hobby en in de regel gaat daar een hoop tijd in zitten. Het is altijd nog beter dan voor een baas te werken. :lol:
Pierr

HansD schreef:
Pierr schreef:Als je dat bedoeld zit er een demping in. Het subframe waar het achterwiel in is geplaatst scharniert om twee bouten. Deze bouten zitten in een gevulkaniseerde bus die enigszins een dempende werking hebben. Ik betwijfel echter of dit voldoende is om over een "veerdemping" te spreken.
Dat werkt alleen als het rubber aan een kant vast wordt gehouden, is dat zo?

Ziet er super uit zo, die belijning en stickers doen een hoop op dat zwart.

Hans

Hans, je moet het zien als de bevestiging van een schokdemper. Aan het uiteinde daarvan is een ronde bus geplaatst met daarin een zogenaamde torsiebus. Zie foto.
Bijlagen
scharnierbussen.jpg
(3.87 KiB) 13 keer gedownload
Laatst gewijzigd door Pierr op 20 mar 2012, 11:13, 1 keer totaal gewijzigd.
EL SCORPIO

Pierr schreef:Zojuist de bak geplaatst en de stickers geplankt. Met dank aan Beemerrichard voor de tekst _004.

Afbeelding

en

Afbeelding

Morgen maar eens op zoek naar een slot voor het deksel en een passend rubber profiel voor de afdichting.
Graag gedaan.
Leek me heel toepasselijk.
Ziet er toppie uit. _004
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Erg mooi, ben benieuwd hoe de gehele combinatie er uit ziet . . . . _004
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Pierr

Jos WRSM schreef:Erg mooi, ben benieuwd hoe de gehele combinatie er uit ziet . . . . _004

Nou, daar is die dan!

Het enige wat ik nog moet doen is;
-een slot monteren,
-afdichtrubber plaatsen,
-binnenbekleding lijmen.

Zolang ik het slot nog niet heb geplaatst kan ik geen proefrit maken i.v.m het beschadigen van het lakwerk.
Het blijft dus spannend hoe de combinatie zich gaat gedragen.
Vanmorgen wel even stapvoets door de straat gereden en dan merk je niet dat er een aanhanger achter hangt, maar ja.........dat zegt natuurlijk niets over het rijgedrag op de snelweg en bij bochten.
Bijlagen
Afbeelding 133 (Small).jpg
Laatst gewijzigd door Pierr op 20 mar 2012, 11:17, 2 keer totaal gewijzigd.
aartjw
Type: R1200RT
Bijz: BMW Navigator VI
Woonplaats of omgeving: R'dam

Ongelezen bericht door aartjw »

Het ziet er echt heel mooi uit! Complimenten _004
Wat ik mij afvraag is hoe het kan dat je bakje zo mooi rechtop blijft staan achter je motor? Het staat immers maar op één wieltje _001
En ik zou iets van een spatbordverlenger monteren of zo. Als je nu in de regen rijdt of op een net geasfalteerde weg, is dat zo zonde van al je spuitwerk _002
Of mischien iets van die beschermfolie die je ook voor de koffers kunt verkrijgen?
Geschiedenis:
Honda CB550FourK (1978-1980)
BMW R100RT (1980-1988)
BMW R1100RT (2000-2011)
BMW R1200RT (2011-)
Pierr

aartjw schreef:Het ziet er echt heel mooi uit! Complimenten _004
Wat ik mij afvraag is hoe het kan dat je bakje zo mooi rechtop blijft staan achter je motor? Het staat immers maar op één wieltje _001
En ik zou iets van een spatbordverlenger monteren of zo. Als je nu in de regen rijdt of op een net geasfalteerde weg, is dat zo zonde van al je spuitwerk _002
Of mischien iets van die beschermfolie die je ook voor de koffers kunt verkrijgen?
De bak blijft zo mooi rechtop staan omdat deze met een kruiskoppeling vast zit aan de motor.

In de regen rijden?????????? ....................ga eens gauw je mond spoelen. :lol:
Maar je hebt gelijk hoor, het zou wel eens een rommeltje kunnen geven. Misschien dat ik daar nog iets op ga verzinnen.
EL SCORPIO

Pierr schreef:
aartjw schreef:Het ziet er echt heel mooi uit! Complimenten _004
De bak blijft zo mooi rechtop staan omdat deze met een kruiskoppeling vast zit aan de motor.

In de regen rijden?????????? ....................ga eens gauw je mond spoelen. :lol:
Maar je hebt gelijk hoor, het zou wel eens een rommeltje kunnen geven. Misschien dat ik daar nog iets op ga verzinnen.

Ziet er machtig mooi uit zo.
En in de regen rijden gewoon een spatbord verlenger op je RT zetten en dan heb je een stuk minder last denk ik.
Ton1959

Ongelezen bericht door Ton1959 »

Hoi Pierr

Zelfs mijn vrouw vind je black box mooi en ze geeft geen moer op motoren zelfs dus je hebt toch iets goeds gedaan met de Freebird. Ik vind hem super ook. Zwart is gewoon de juiste kleur en ook weer eenvoudiger als je ooit een andere motor zou kopen. Ik hoop dat de kruiskoppeling ook sterk genoeg is ik moet er niet aan denken wat er zou gebeuren als hij los zou komen. Knap weer hoor.

Ton _004

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Sleutelprojecten van leden”