injectiehuis en choke.

Alle overige technische zaken.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
henk40

injectiehuis en choke.

Ongelezen bericht door henk40 »

Hallo RT vrienden,

ik heb even advies nodig voor mijn R1100RT, bjr. 2000, 137 dkm.

In januari heb ik hem voor een aardig bedrag onder handen laten nemen door motorport. Reden hiervoor was dat hij steeds minder zuinig ging lopen, niet mooi stationair meer liep en de "choke"knop niet naar behoren werkte.

nu 1800 km. later, zelfde probleem weer. Hij is nimmer zuiniger gaan lopen en de "choke" knop, die ik overigens echt nodig heb bij een koude start, klapt meteen dicht als ik gas geef. Das niet fijn rijden, zeker niet als je met een koude motor hier de wijk uit moet rijden.

Ik heb de rekening er nog eens bij gepakt, en daar staat op dat de gaskleppen een lichte speling hebben in het injectiehuis.

Wat te doen is nu mijn vraag? Graag advies in deze.

gr. Henk
Almere
thooms

Re: injectiehuis en choke.

Ongelezen bericht door thooms »

De chokehandel die niet wil blijven staan komt mij bekent voor, ik heb dan wel een 1150 maar dat maakt niet uit.
Je moet de kabel van de choke bij de handel niet uitdraaien maar juist in draaien . bij het uitdraaien staat er teveel spanning op de kabel en wil deze juist terug schieten.
En het minder zuinig lopen dat zal een lastige worden wat is minder zuinig 1 op 10!
En ik zou eerst weer terug gaan naar je dealer om dit probleem te overleggen
gr Wijnald
BeemerBert
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: De Mergelandroute

Re: injectiehuis en choke.

Ongelezen bericht door BeemerBert »

Na overleg met je Dealer kun je nog altijd met onze Kenny overleggen Big RT Smile
http://motorserviceamersfoort.com/

Groet, Bert

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Overige Techniek & Mechanica”