Choke R1150RT

Alle overige technische zaken.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

ireen

Choke R1150RT

Ongelezen bericht door ireen »

Hallo iedereen ,
Ik ben gepensioneerd ,en motorrijder sinds m'n 18 de , en sleutel al sinds m'n 15 de aan auto's en motoren .
Sinds één jaar rij ik met veel plezier op een BMW R1150RT bj. 2004 . Deze motor rijdt geweldig maar heeft één makke , de choke werkt niet ! Ik ben op zoek gegaan en heb uitgevonden dat het mechanisme daarvan
onder de bak voor de accu en de rembekrachtiging zit . Ik heb geprobeerd daar ruimte te maken maar het blijft erg krap . Volgens een bevriende dealer moet het net kunnen . Maar om de boel niet te forceren heb ik alles toch maar terug gezet . Je wilt toch kunnen rijden als het uitkomt .
Nu de vraag : Heeft iemand de kennis en de ervaring om mij de handelwijze uit te leggen hoe ik het mechanisme er tussenuit kan halen om het te kunnen repareren ? Er zijn onderdelen voor te koop .
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen .
Met vr. groet , Ireen .

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

maRTin

Re: Choke R1150RT

Ongelezen bericht door maRTin »

Ik heb het nederlandse werkplaatshandboek.
Ik kan je de pagina's waar het in- en uitbouwen beschreven staat toemailen.
Stuur me in een pb je emailadres, krijg je het van me per omgaande.

gr Martin

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Overige Techniek & Mechanica”