Een gratis forum voor liefhebbers van boxermotoren en RT-modellen. Hier deel je informatie, ervaringen en ritverhalen met andere motorrijders. Of je nu rijdt of fan bent, je bent welkom!
Goh.. ja ik dacht al.. die strepen, dat doet mij ergens aan denken maar nou zie ik het Dit is voor je werk
Nou, gefeliciteerd natuurlijk. Ik ben best wel jaloers hoor
JoJo
Have some courtesy, have some sympathy, have some taste. (Mick Jagger)
Kees Jan schreef:Is dit een pilot, of heeft de overheid er meerdere besteld?
Groet,
Kees Jan
Nee geen pilot. BMW heeft de motor zoals hij op de foto staat goedgekeurd. De handtekening is gezet en besteld. Naar verwachting zijn deze zomer alle Honda's bij ons vervangen. De K1600GT is geen vervanging voor de R1200RT. Deze blijft gewoon in het zware segment. Het is dus niet zo dat straks heel politie Nederland met de 1600 rijdt. Binnen Haaglanden alleen de motorrijders van Verkeer.
Gaaf man.
Is natuurlijk een heerlijk gevoel voor je werk zo een motor.
En je eigen RT? Ga je nu niet een vergelijking maken en volgend jaar een GT kopen?
beemerrichard schreef:Gaaf man.
Is natuurlijk een heerlijk gevoel voor je werk zo een motor.
En je eigen RT? Ga je nu niet een vergelijking maken en volgend jaar een GT kopen?
Ik zeg altijd maar zo elke cent die je vind op straat is het begin van je miljoen.
Ik heb laatst nog een cent gestort op de rekening van mijn collega, ik zei tegen hem dat ik hem het begin van zijn miljoen zou geven.
Is het een landelijke beslissing om voor BMW te kiezen. Of beslist iedere regio zelf welke motor er komt? Ik weet nog dat mijn dealer die het onderhoud voor politie en marechaussee in deze regio doet de politie succes wenste met de overstap naar Yamaha. Hij vond dit geen verstandige beslissing. Terwijl hij toen BMW en Yamaha dealer was. Nu wil hij geen onderhoud meer doen voor de overheid, omdat de overheid de prijs bepaald wat hij mag rekenen voor het onderhoud. Maar ik zie nog steeds motoragenten langs komen omdat ze willen dat hij even een probleem wil oplossen met hun motor/
wil51 schreef:Is het een landelijke beslissing om voor BMW te kiezen. Of beslist iedere regio zelf welke motor er komt? Ik weet nog dat mijn dealer die het onderhoud voor politie en marechaussee in deze regio doet de politie succes wenste met de overstap naar Yamaha. Hij vond dit geen verstandige beslissing. Terwijl hij toen BMW en Yamaha dealer was. Nu wil hij geen onderhoud meer doen voor de overheid, omdat de overheid de prijs bepaald wat hij mag rekenen voor het onderhoud. Maar ik zie nog steeds motoragenten langs komen omdat ze willen dat hij even een probleem wil oplossen met hun motor/
Ik weet dat MP Hillegom en MP Wormerveer overheidsmotoren levert of heeft geleverd.
Zowel BMW als Yamaha.
wil51 schreef:Is het een landelijke beslissing om voor BMW te kiezen. Of beslist iedere regio zelf welke motor er komt? Ik weet nog dat mijn dealer die het onderhoud voor politie en marechaussee in deze regio doet de politie succes wenste met de overstap naar Yamaha. Hij vond dit geen verstandige beslissing. Terwijl hij toen BMW en Yamaha dealer was. Nu wil hij geen onderhoud meer doen voor de overheid, omdat de overheid de prijs bepaald wat hij mag rekenen voor het onderhoud. Maar ik zie nog steeds motoragenten langs komen omdat ze willen dat hij even een probleem wil oplossen met hun motor/
Ik weet dat MP Hillegom en MP Wormerveer overheidsmotoren levert of heeft geleverd.
Zowel BMW als Yamaha.
Klopt, onderhoud ging van Harry Meyer over naar Motoport Hillegom. Alleen sommige motoragenten waren daar niet blij mee. Die bleven maar bij Harry terugkomen.
Aangezien we de vorige aanbesteding (R1200RT) hebben overgeslagen doet de huidige ST1300 het nog goed! En dat na de dubbele termijn! Maar nu idd erg blij dat het de K is geworden voor ons. Buiten het feit dat het een erg mooie fiets is en heerlijk rijdt, ook wel gaaf om (nu nog) wat unieks te hebben in Nederland en in de hele wereld.
Marruk8865 schreef:Koffers niet in stijl? Vind ze zeker niet misstaan!
Smaken verschillen, maar zo van schuin van voren hebben ze een heel andere look dan de motor.
Misschien ziet het er van opzij of schuin van achteren beter uit?
Functionaliteit is ook belangrijk. En daarbij komt ook nog dat de valbeugels voor deze koffers door deze citykoffers dan niet gelijk zo'n klimrek worden als bij de grote koffers als die van de RT. En ik hoef ik er natuurlijk niet 2 weken mee door Schotland te toeren (helaas!)
Marruk8865 schreef:Functionaliteit is ook belangrijk. En daarbij komt ook nog dat de valbeugels voor deze koffers door deze citykoffers dan niet gelijk zo'n klimrek worden als bij de grote koffers als die van de RT.
Koffers vallen van achteren gezien inderdaad mee, en dat van die valbeugels is zeker waar.
Ondanks mijn gezeur over de koffers dus gewoon een prachtige machine Bedankt voor het plaatsen van de fotos.