Gisteren voor het eerst op gereden. Wat een beest!!!!

Moderator: RT_Patrick
Nee geen pilot. BMW heeft de motor zoals hij op de foto staat goedgekeurd. De handtekening is gezet en besteld. Naar verwachting zijn deze zomer alle Honda's bij ons vervangen. De K1600GT is geen vervanging voor de R1200RT. Deze blijft gewoon in het zware segment. Het is dus niet zo dat straks heel politie Nederland met de 1600 rijdt. Binnen Haaglanden alleen de motorrijders van Verkeer.Kees Jan schreef:Is dit een pilot, of heeft de overheid er meerdere besteld?
Groet,
Kees Jan
Zou wel willen maar heb geen GT-centenbeemerrichard schreef:Gaaf man.
Is natuurlijk een heerlijk gevoel voor je werk zo een motor.
En je eigen RT? Ga je nu niet een vergelijking maken en volgend jaar een GT kopen?
wil51 schreef:Is het een landelijke beslissing om voor BMW te kiezen. Of beslist iedere regio zelf welke motor er komt? Ik weet nog dat mijn dealer die het onderhoud voor politie en marechaussee in deze regio doet de politie succes wenste met de overstap naar Yamaha. Hij vond dit geen verstandige beslissing. Terwijl hij toen BMW en Yamaha dealer was. Nu wil hij geen onderhoud meer doen voor de overheid, omdat de overheid de prijs bepaald wat hij mag rekenen voor het onderhoud. Maar ik zie nog steeds motoragenten langs komen omdat ze willen dat hij even een probleem wil oplossen met hun motor/
Klopt, onderhoud ging van Harry Meyer over naar Motoport Hillegom. Alleen sommige motoragenten waren daar niet blij mee. Die bleven maar bij Harry terugkomen.beemerrichard schreef:wil51 schreef:Is het een landelijke beslissing om voor BMW te kiezen. Of beslist iedere regio zelf welke motor er komt? Ik weet nog dat mijn dealer die het onderhoud voor politie en marechaussee in deze regio doet de politie succes wenste met de overstap naar Yamaha. Hij vond dit geen verstandige beslissing. Terwijl hij toen BMW en Yamaha dealer was. Nu wil hij geen onderhoud meer doen voor de overheid, omdat de overheid de prijs bepaald wat hij mag rekenen voor het onderhoud. Maar ik zie nog steeds motoragenten langs komen omdat ze willen dat hij even een probleem wil oplossen met hun motor/
Ik weet dat MP Hillegom en MP Wormerveer overheidsmotoren levert of heeft geleverd.
Zowel BMW als Yamaha.
En zo te merken ben je daar heel blij mee. :lol:Marruk8865 schreef:Nu te maken met landelijke aanbesteding. Auto's VW en motoren BMW. Dat geldt voor heel Nederland.
Smaken verschillen, maar zo van schuin van voren hebben ze een heel andere look dan de motor.Marruk8865 schreef:Koffers niet in stijl? Vind ze zeker niet misstaan!
Koffers vallen van achteren gezien inderdaad mee, en dat van die valbeugels is zeker waar.Marruk8865 schreef:Functionaliteit is ook belangrijk. En daarbij komt ook nog dat de valbeugels voor deze koffers door deze citykoffers dan niet gelijk zo'n klimrek worden als bij de grote koffers als die van de RT.
Mijn info geeft aan dat de eerst bestelling is 15 stuks !Kees Jan schreef:Is dit een pilot, of heeft de overheid er meerdere besteld?
Groet,
Kees Jan
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!