Een gratis forum voor iedereen die van BMW Motorrad houdt. Hier deel je informatie, ervaringen en ritverhalen met andere BMW Motorrad-liefhebbers. Of je nu rijdt of fan bent, je bent welkom!
Ga hier maar eens voor zitten en bekijk wat Chris Pfeiffer met de K1600GT uithaalt . . . .
Zouden 100 Chris Pfeiffer KM's gelijk staan aan 100.000 gebruikers KM's? Ik denk het wel . . . . :lol:
Alleen al van het zien van de beelden, loopt 't klamme zweet over mijn rug... Pfft, die vent kan het echt! Hoewel ik met mijn eigen brommeRT niet de neiging heb om uit te proberen of ik er 1% van terecht breng, vind ik het echt reteknap
Heeft ie man wel een rijbewijs?!?! Hij slingert zo en lijkt niet te weten welke kant ie op moet.....
Buitengewoon! Wat een beheersing van z'n brommert!
Wij vroegen ons af of ie niet een blok beton in die topkoffer had zitten. Het is nl een GT, die standaard geen topkoffer heeft. Bij de GoldWing hebben ze ook wel eens zo'n truuk uitgehaald.
Chris is idd meesterlijk! Echt respect voor wat ie kan, en ook mét betonblok is het nog een prestatie van formaat wat ie allemaal doet met dat ding.