Hoe snel (na het starten) moet de oliedrukmeter op ongeveer half komen te staan ??
GR.M.. 8-)

Moderator: RT_Patrick
....nu was ik eerder bij dit topic al een beetje in de war bij de term 'oliedrukmeter'....jaybmw schreef:Oh,ik dacht gelijk aan het bekende ratelen van de kettingspanner die je vaak even hoort op.Die werkt op oliedruk natuurlijk,vandaar.
Jeroen.
Idd Jeroen, heerlijk toch zo'n forum! Ook al zal ik nooit een ervaren sleutelaar aan mijn RT worden, ik wil wél graag weten wat er zoal in mijn motorblok speelt of kan spelen.....jaybmw schreef:Zo Berry, je vraag is al beantwoord door dutchi . Scheelt mij weer wat werk! Maar nu weet je van je kettinkjes af in ieder geval.
Jeroen.
Yep,Berry. Zo ist maar net. Het praat wat makkelijker als je er iets van af weet toch? Niemand hoeft een sleutelwonder oid te zijn,en zo met elkaar kun je eens wat evalueren over een en ander. Leuk toch?Berrybeer schreef:Idd Jeroen, heerlijk toch zo'n forum! Ook al zal ik nooit een ervaren sleutelaar aan mijn RT worden, ik wil wél graag weten wat er zoal in mijn motorblok speelt of kan spelen.....jaybmw schreef:Zo Berry, je vraag is al beantwoord door dutchi . Scheelt mij weer wat werk! Maar nu weet je van je kettinkjes af in ieder geval.
Jeroen.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!