Hallo Mike,
De zomer begint al een beetje af te lopen. Zelf rijd ik ook in de winter maar toch wel minder dan in de zomer.
Maar geen tijd om te herstellen dan heb je vermoedelijk ook geen tijd om even te rijden.
Als je het hebt over het rechter handvat dan bestaat dit uit slechts 2 draden. Een zwarte en een bruine.
De bruine is in principe bij BMW altijd een massa draad. Tussen de zwarte en de bruine moet je een weerstand meten.
Ik heb deze ooit gemeten en ergens eerder in een bericht met berekening opgenomen maar weet intussen de waarde niet meer uit mijn hoofd.
Het is een verwarming die samen met de linkerzijde minder dan 3A opneemt. Dat zou dan 1.5A per handvat zijn.
Bij 14 volt (als de motor draait) mag dat niet meer dan 1.5 x R = 14 zijn. Dan kom ik uit op ongeveer 9 Ohm.
Een 2e draad naar deze zijde is je remlicht schakelaar. Dat zijn de kleuren groen/zwart en violet/geel.
Deze meet je als zijnde sluiting als je de remhandel bedient. Het zijn dus 2 maal 2 draden.
Gevonden. Er staan daar ook wat foto's bij dus mogelijk een extra hulp. De link is:
viewtopic.php?t=14621