Hoi,
Ik ga de platen bestellen bij Heiler (
http://www.heiler-tachodesign.de/ )
Voor de zekerheid vragen ze een scan van de huidige plaat, dus ik heb de PDF uit een eerdere post gebruikt. En dat werkte best aardig!
Paar kleinigheden: (misschien komen die voort uit een bouwjaar verschil t.o.v. de maker van de PDF)
Spiegels eraf halen: Je moet de spiegels in de laagste stand drukken en dan een torx-20 in het gaatje onderin de spiegelbehuizing steken. Beetje friemelen en je voelt dat ie "pakt". De bout losdraaien. Hij hoeft er niet helemaal uit. Dan de spiegel in de hoogste stand drukken en de spiegel er uit trekken door de spiegel onderaan uit z'n huisje te trekken.
Koplampversteller: Deze draaiknop zit vast met een schroefje. Deze er helemaal uitdraaien. De knop kun je er dan zo afpakken. Dan zie je een plastic moer. Deze met een steeksleutel losdraaien. Dan kun je de dashboardkap verwijderen.
Instrumenten: Kun je inderdaad gewoon laten zitten. Hoef je verder niet uit te bouwen.
Doorzichtige gedeelte: Onderin zitten twee rubber knopjes. Achter deze twee knopjes zitten twee kunststof staafjes. Bij het afnemen van de kap, vielen deze staafjes bij mij op de grond, en stuiterden weg. Tijd verloren door het zoeken naar die stomme dingen. Opletten op die dingen dus.
Wijzertjes verwijderen: achter de wijzer zit een stappenmotortje of zoiets. Je voelt weerstand. Door met een beetje beleid de wijzertjes van hun asje te trekken is het makkelijk om ze op de zelfde positie terug te duwen.
Tot zover mijn ervaringen