Moderator: RT_Patrick
Bij de MAG heb ik meer dan 2 weken geleden een offerte aangevraagd en nooit ontvangen. Die valt dus afvioma schreef:http://www.mag-verzekeringen.nl/
-top- -top- -top-
Dan moet je ze ff bellen mailtjes gaan overal wel eens verkeerd helaas .Erteetje schreef:Bij de MAG heb ik meer dan 2 weken geleden een offerte aangevraagd en nooit ontvangen. Die valt dus afvioma schreef:http://www.mag-verzekeringen.nl/
-top- -top- -top-![]()
Ik hoop voor jou dat ze in geval van schade sneller reageren.
Misschien minder streng maar het is vaak niet mogelijk om je motor ergens aan vast te leggen. Mijn auto hoef ik ook niet vast te leggen aan een beugel tochwil51 schreef:KNMV zijn de eisen afhankelijk van de aanschafwaarde van de motor. Onder de 16000 euro zijn de eisen minder streng.
Centraal Beheer heeft inderdaad niet veel eisen voor beveiliging van de motor. Daar zat ik eerst ook bij maar ik zocht een verzekering waar ik de motor op de echte dagwaarde kon verzekeren en niet de lage dagwaarde die een aantal verzekeraars aan een motor hangen.Mariecke schreef:Ik heb nog geen ervaring met mijn motorverzekering (gelukkig maar, rij al 8 jaar schadevrij) maar hoorde vandaag het volgende verhaal:
Bmw gestolen bij woninginbraak, met sleutels. Motor stond buiten geparkeerd, 1 jaar oud. Schade geheel vergoed door verzekering inclusief accessoires. Zo zeer zelfs dat men nu, 2 weken later, een nagenoeg nieuwe bmw mocht ophalen bij de dealeRT (2014 model) zonder bij betaling.
Verzekeringsmaatschappij: centraal beheer.
En laat ik daar nu ook bij zitten.....
Mariecke schreef: Bmw gestolen bij woninginbraak, met sleutels. Motor stond buiten geparkeerd, 1 jaar oud. Schade geheel vergoed door verzekering inclusief accessoires. Zo zeer zelfs dat men nu, 2 weken later, een nagenoeg nieuwe bmw mocht ophalen bij de dealeRT (2014 model) zonder bij betaling.
Verzekeringsmaatschappij: centraal beheer.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!