Moderator: RT_Patrick
Ga je geen spijt van krijgen, maakt hem inderdaad helemaal af. Mooi hoor!ruudRTlc schreef:Dank je... Ik vindt 'm ook bijzonder geslaagd. De deksel van de topkoffer laat ik ook nog in Kallistograu metallic mat spuiten, dat maakt het helemaal af!
Dank je!HansD schreef:Ga je geen spijt van krijgen, maakt hem inderdaad helemaal af. Mooi hoor!ruudRTlc schreef:Dank je... Ik vindt 'm ook bijzonder geslaagd. De deksel van de topkoffer laat ik ook nog in Kallistograu metallic mat spuiten, dat maakt het helemaal af!
Ruud, heel veel plezier vanaf a.s. zaterdag met jouwruudRTlc schreef: En dan is het zaterdag a.s. ook echt zover dat ik 'm in ontvangst mag nemen, en dan kan het rijden en verkennen van alle mogelijkheden beginnen!
ruudRTlc schreef:Zit ik net een heel verhaal te tikken, switch ik ff naar een ander tabblad om wat op te zoeken, en is m'n hele verhaal weg!
Beetje te laat om nu alles weer opnieuw te verzinnen, maar kort gezegd: geweldig, wat een machine! Superblij mee...
Is waarschijnlijk verstandig... Ik ging, toen nog in het bezit van eenJeroen1969 schreef:.... Voorlopig maar niet proefrijden met zo'n apparaat dan maar...
Ik kan je wel garanderen: het KAN en IS beter dan de voorgaande RT's!! Ik had net als jij het idee dat ik op een super fiets reed (RT 2009). En laten we eerlijk zijn: het is ook gewoon een heerlijke motor. Maar het verschil is enorm.Jeroen1969 schreef:Mensenlief, ik wordt toch wel rete nieuwsgierig naar die LC zo met al die lovende recensies.... Heb zelf het gevoel op een fiets te zitten die niet beter kan (van 2001 R1150RS Single Spark naar 2010 R1200RT DOHC), lijkt het er toch op dat het NOG soepeler kan! Voorlopig maar niet proefrijden met zo'n apparaat dan maar...
Geniet er van! Maar dat lukt zonder mijn opdracht daartoe ook wel denk ik zo...
Dacht ik eerst ook maar de ruit gaat pas terug naar zijn originele stand als je gaat rijden, dus contact aan en motor aan is niet genoeg.ruudRTlc schreef:
Toch ook nog een klein probleempje ondervonden. Kuipruit gaat automatisch naar de laagste stand bij uitschakelen van het het contact. Maar na inschakelen gaat ie niet meer naar de originele stand, iets wat ie wel zou moeten doen.
Meen je niet, echt waar? Kan ik niet echt een reden voor bedenken, staat ook niet in het boekje... Maar goed, als het maar werkt. Herstel: staat dus wél in het boekje!HansD schreef:Dacht ik eerst ook maar de ruit gaat pas terug naar zijn originele stand als je gaat rijden, dus contact aan en motor aan is niet genoeg.ruudRTlc schreef:
Toch ook nog een klein probleempje ondervonden. Kuipruit gaat automatisch naar de laagste stand bij uitschakelen van het het contact. Maar na inschakelen gaat ie niet meer naar de originele stand, iets wat ie wel zou moeten doen.
rtfm ja... Maar dan wel goed lezen dus! -top-HansD schreef:RTFM
Klopt, prima tent. Af en toe valt er wel eens wat op te merken, maar ik ben dan ook een veeleisende klant (weet ik van mezelf)... :roll:alnova schreef:Goede koop gedaan, een TOP motor![]()
Ik zie dat je bij Motoport Almere de motor heb gekocht.
Mijn motor heb ik daar ook gekocht en hebben de motor ook in onderhoud.
Altijd goede service
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!