Wunderlich: Ben jij klaar om te touren.
Moderator: RT_Patrick
- JDoubleOP
- Type: R1100RT
- Bijz: Koffers in kleur/V-Stream/BMW Navi III/SENA SMH10
- Land: Duitsland
- Woonplaats of omgeving: Emlichheim
Re: Wunderlich: Ben jij klaar om te touren.
en op welk van de 3 zou je dan gaan???
:lol:

- JDoubleOP
De middelste rijdt vast het lekkerste.....RhanRT schreef:en op welk van de 3 zou je dan gaan???:lol:

- Edwin1970
- Bijz: BOUWJAAR 2000
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Rotterdam
Heeft dat gekleurde rechtopstaande paaltje tussen de benen van die vrouw nog enige functie op deze foto?
Of hebben we hier te maken met toeval?

- JDoubleOP
Zeker wetenRhanRT schreef:dan toch wel de linker middelste toch ??

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)

goed gezien, is Joop incognito?Edwin1970 schreef:Heeft dat gekleurde rechtopstaande paaltje tussen de benen van die vrouw nog enige functie op deze foto?

- JDoubleOP
"Toeval" bestaat niet

Edwin1970 schreef:Heeft dat gekleurde rechtopstaande paaltje tussen de benen van die vrouw nog enige functie op deze foto?
Re: Re: Wunderlich: Ben jij klaar om te touren.
A dirty mind is a joy forever.....Edwin1970 schreef:Heeft dat gekleurde rechtopstaande paaltje tussen de benen van die vrouw nog enige functie op deze foto?
Groeten van Jan via Tapatalk
Jullie zijn echt errug!
Ikzelf vindt de kleurstelling apart maar niet echt mooi, niet mijn smaak.
Maar ik ben er vrijwel klaar voor om te gaan toeren, ff nog een andere jas nodig.
Vandaag proberen wat tijd voor te maken.

Ikzelf vindt de kleurstelling apart maar niet echt mooi, niet mijn smaak.
Maar ik ben er vrijwel klaar voor om te gaan toeren, ff nog een andere jas nodig.
Vandaag proberen wat tijd voor te maken.
- Kees
- Bijz: Origineel
- Woonplaats of omgeving: Apeldoorn
Ongetwijfeld zullen een aantal vrouwelijke werknemers in Nieuwegein smullen van deze mop en zal hun baas mij kapittelen, maar toch waag ik het om mijn verwondering over het niveau van deze sexistische mop uit te spreken.
Niets tegen een goede sexmop, maar je moet toch een zeer flexibele geest hebben om aan leuke "motorfoto" zo'n draai te geven.
Ik kan mij voorstellen dat oplettende forummers zullen zeggen "dan lees je het toch niet"
Inderdaad een goede redenering, daarom sla ik de onderwerpen waarvan de moppentapper moderator is ook altijd over.
Dat blijkt echter geen totale oplossing te zijn zoals uit dit onderwerp blijkt.
Ik wil Jos WRSM de vraag voorleggen of dit het niveau/onderwerp is waarop we op zitten te wachten.
Ook begrijp ik dat het moeilijk is een mede medemoderator tot de orde te roepen.
Jos ik wens je veel wijsheid toe.
Met groet,
Kees
Niets tegen een goede sexmop, maar je moet toch een zeer flexibele geest hebben om aan leuke "motorfoto" zo'n draai te geven.
Ik kan mij voorstellen dat oplettende forummers zullen zeggen "dan lees je het toch niet"
Inderdaad een goede redenering, daarom sla ik de onderwerpen waarvan de moppentapper moderator is ook altijd over.
Ik wil Jos WRSM de vraag voorleggen of dit het niveau/onderwerp is waarop we op zitten te wachten.
Ook begrijp ik dat het moeilijk is een mede medemoderator tot de orde te roepen.
Met groet,
Kees
Het was even leuk. Had niet gedacht dat (onder andere) mijn kreet aanstoot zou kunnen geven.....
Ik had zoiets van: moet de Wunderlichfotograaf maar niet zo stom doen.
To the point:
Ik vind de kleurstelling van de motoren niet mooi!!!!
Verder denk ik dat de beheerder maar een slotje moet zetten op dit topic als mensen zich storen.
Maakt niet uit of er 1 man of meerderen zich storen......Het forum dient niemand te beledigen of anderszins.
Ik had zoiets van: moet de Wunderlichfotograaf maar niet zo stom doen.
To the point:
Ik vind de kleurstelling van de motoren niet mooi!!!!
Verder denk ik dat de beheerder maar een slotje moet zetten op dit topic als mensen zich storen.
Maakt niet uit of er 1 man of meerderen zich storen......Het forum dient niemand te beledigen of anderszins.
- japachap
- Type: R1150RT
- Bijz: LEDs en reflectors, Fans en Farkles
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Enschede
Jammer dat sommige mensen nemen het leven zoooo serieuse...
Ja, mooie kleurinstelling...
Ja, mooie strakke vrouwelijk motorpakje...
Ja, wat andere interessanter discussies gaan lezen...
Ja, mooie kleurinstelling...
Ja, mooie strakke vrouwelijk motorpakje...
Ja, wat andere interessanter discussies gaan lezen...

(excuuses als mijn taalgebruik niet altijd goed is- Nederlands is mijn tweede taal, maar ik verbeter het snel!)
Voorheen- Yamaha RXS100, Honda CB450DX-K, Yamaha XJ900F-4BB2
Nu- BMW R1150RT Twinspark 2003
- Edwin1970
Wat een reactie op een foto allemaal niet teweeg kan brengen........Edwin1970 schreef:Heeft dat gekleurde rechtopstaande paaltje tussen de benen van die vrouw nog enige functie op deze foto?
We gaan toch niet ieder woordje op een weegschaal leggen he, zeker niet voor een onderwerp wat geplaatst is bij 'cafe', toch? Onderwerpen in cafe zijn volgens mij juist bedoelt om er iets lichtzinniger over te spreken.
Er blijven genoeg onderwerpen waar geheel zakelijk kan worden gesproken over onze hobby, de RT!

Was overigens niet mijn intentie om iets of iemand te beledigen of personen in verlegenheid te brengen.
Als het echt alleen om de motoren zou gaan, had het paaltje even weggepoetst ( Fotoshoppen ) moeten worden, en ook de mevrouw en mijnheer. Maar ja, dan blijft er ook weinig over van de foto........
Edwin1970 schreef:Wat een reactie op een foto allemaal niet teweeg kan brengen........Edwin1970 schreef:Heeft dat gekleurde rechtopstaande paaltje tussen de benen van die vrouw nog enige functie op deze foto?
We gaan toch niet ieder woordje op een weegschaal leggen he, zeker niet voor een onderwerp wat geplaatst is bij 'cafe', toch? Onderwerpen in cafe zijn volgens mij juist bedoelt om er iets lichtzinniger over te spreken.
Er blijven genoeg onderwerpen waar geheel zakelijk kan worden gesproken over onze hobby, de RT!![]()
Was overigens niet mijn intentie om iets of iemand te beledigen of personen in verlegenheid te brengen.
Als het echt alleen om de motoren zou gaan, had het paaltje even weggepoetst ( Fotoshoppen ) moeten worden, en ook de mevrouw en mijnheer. Maar ja, dan blijft er ook weinig over van de foto........
een gemiste kans voor Herr Wünderlich t.a.v. deze foto, in plaats van het paaltje wegpoetsen middels fotoshoppen had Herr Wünderlich er ook 1 van zijn befaamde zadels op kunnen plaatsen

Het is maar hoe er naar een foto gekeken wordt. Natuurlijk mag er in RT-cafe wat luchtiger op de diverse onderwerpen worden ingegaan. In een "gewoon" cafe moet je als vrouw zijnde ook regelmatig je oren maar even sluiten. Neemt niet weg dat er ook vrouwen op het forum rondkijken. Dus wat mij betreft mag het af en toe wel ietsje minder.
Jenny

Edwin1970 schreef:Wat een reactie op een foto allemaal niet teweeg kan brengen........Edwin1970 schreef:Heeft dat gekleurde rechtopstaande paaltje tussen de benen van die vrouw nog enige functie op deze foto?
Er blijven genoeg onderwerpen waar geheel zakelijk kan worden gesproken over onze hobby, de RT!![]()
- Noortukker
- Type: R1200RT
Ze vonden ons niet voor niks een "motorbende" bij de golf club.
Nee jongens en meisjes kom op, we zijn een super leuk forum met een heel hoog niveau (ook wat betreft netheid)
dus af en toe een uitspatting moet kunnen.
Nee jongens en meisjes kom op, we zijn een super leuk forum met een heel hoog niveau (ook wat betreft netheid)
dus af en toe een uitspatting moet kunnen.
Van A naar B is het leukst op een RT
- JDoubleOP
Kees schreef:Ongetwijfeld zullen een aantal vrouwelijke werknemers in Nieuwegein smullen van deze mop en zal hun baas mij kapittelen, maar toch waag ik het om mijn verwondering over het niveau van deze sexistische mop uit te spreken.
Met groet,
Kees
Als je iets beweert Kees zou je er voor kunnen zorgen dat het juist is wat je beweert!
In dit hele draadje is geen moderator betrokken tot aan jouw reactie.
met vriendelijke groet,
RhanRT
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Met opzet heb ik even niet gereageerd op deze posting omdat ik wilde weten hoe deze zou gaan verlopen. (overigens zoals verwacht _002 )
Ik heb Jenny om haar mening gevraagd en zij heeft openlijk en eerlijk gereageerd. Als je haar reactie goed leest snap je wel dat zij er ook niet van gediend is. Ook een mannelijk forumlid stoort zich eraan en legt het aan mij voor.
Persoonlijk ben ik van mening dat enkele reacties op de door Joop geplaatste foto beneden peil zijn en van een niveau dat anderen zich hieraan zouden
kunnen storen. Ook in een (RT) café heb je je te gedragen en enigszins de gangbare normen en waarden van fatsoen te hanteren.
Ook wil ik er op wijzen dat alles wat je op dit medium plaatst openbaar is en voor een ieder leesbaar. Of je nu forumlid bent of niet.
In de afgelopen jaren heb ik diverse keren moeten "ingrijpen". Niet omdat ik dat zo leuk vind maar omdat ik graag wil dat we een informatief, gezellig en sociaal forum hebben EN houden. Dit in tegenstelling tot ander fora waar men er niet voor schuwt om met vleeswaren te smijten en men elkander voor rotte vis uitmaakt.
Voor de goede orde verwijs ik naar een zinsnede uit de forumreglementen waarmee forumleden bij aanmelden akkoord zijn gegaan:
"Verder plaats je geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, opruiende, haatdragende, bedreigende, racistische, seksueel-georiënteerde inhoud . . . "
Met tegenzin geplaatst . . . . en hopend op een beetje respect . . .
Jos WRSM
PS voor wie hierop wil reageren . . . . dit draadje is nog enkele dagen te lezen . . . .
Ik heb Jenny om haar mening gevraagd en zij heeft openlijk en eerlijk gereageerd. Als je haar reactie goed leest snap je wel dat zij er ook niet van gediend is. Ook een mannelijk forumlid stoort zich eraan en legt het aan mij voor.
Persoonlijk ben ik van mening dat enkele reacties op de door Joop geplaatste foto beneden peil zijn en van een niveau dat anderen zich hieraan zouden
kunnen storen. Ook in een (RT) café heb je je te gedragen en enigszins de gangbare normen en waarden van fatsoen te hanteren.
Ook wil ik er op wijzen dat alles wat je op dit medium plaatst openbaar is en voor een ieder leesbaar. Of je nu forumlid bent of niet.
In de afgelopen jaren heb ik diverse keren moeten "ingrijpen". Niet omdat ik dat zo leuk vind maar omdat ik graag wil dat we een informatief, gezellig en sociaal forum hebben EN houden. Dit in tegenstelling tot ander fora waar men er niet voor schuwt om met vleeswaren te smijten en men elkander voor rotte vis uitmaakt.
Voor de goede orde verwijs ik naar een zinsnede uit de forumreglementen waarmee forumleden bij aanmelden akkoord zijn gegaan:
"Verder plaats je geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, opruiende, haatdragende, bedreigende, racistische, seksueel-georiënteerde inhoud . . . "
Met tegenzin geplaatst . . . . en hopend op een beetje respect . . .
Jos WRSM
PS voor wie hierop wil reageren . . . . dit draadje is nog enkele dagen te lezen . . . .
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
- JoJothefirst
- 2024
- Type: R1200RT
- Bijz: zumo XT
- Land: nederland
- Woonplaats of omgeving: Groningen
Ook ik las dit draadje al een tijdje
Maar toch:
, leg eens uit...
ook ik vond een paar opmerkingen op het randje, maar om kort te gaan vind ik het relaas van Kees nou ook niet echt duidelijk. Met alle respect... we hebben gelachen maar gaan weer over tot de orde van de dag
JoJo
helemaal mee eens.Jos WRSM schreef:Persoonlijk ben ik van mening dat enkele reacties op de door Edwin geplaatste foto beneden peil zijn en van een niveau dat anderen zich hieraan zouden
Maar toch:
snap ik niet helemaalKees schreef:Ongetwijfeld zullen een aantal vrouwelijke werknemers in Nieuwegein smullen van deze mop....

klopt volgens mij niet want het is geen mop maar het zijn een aantal opmerkingen van forumleden...Kees schreef:deze sexistische mop....
Da's dus eigenlijk een compliment...Kees schreef:Niets tegen een goede sexmop, maar je moet toch een zeer flexibele geest hebben om aan leuke "motorfoto" zo'n draai te geven.
die snap ik al helemaal nietKees schreef:.....daarom sla ik de onderwerpen waarvan de moppentapper moderator is ook altijd over

ook ik vond een paar opmerkingen op het randje, maar om kort te gaan vind ik het relaas van Kees nou ook niet echt duidelijk. Met alle respect... we hebben gelachen maar gaan weer over tot de orde van de dag

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
JoJo
Have some courtesy, have some sympathy, have some taste. (Mick Jagger)
- Edwin1970
Nu is het net of ik de foto geplaatst heb.
. Graag wel de feiten helder houden.
Ik wens alle leden van dit forum een mooie Koninginnedag!
Geniet ervan!

Geniet ervan!
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Met excuus = gecorrigeerd . . . .

Edwin1970 schreef:Nu is het net of ik de foto geplaatst heb.. Graag wel de feiten helder houden.
Geniet ervan!
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
-
- Type: R1200RT/LC
- Woonplaats of omgeving: N-Br
- japachap
- Type: R1150RT
- Bijz: LEDs en reflectors, Fans en Farkles
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Enschede
Da's eerlijk genoeg- gaat nu misschien te ver.jenny54 schreef:Het is maar hoe er naar een foto gekeken wordt. Natuurlijk mag er in RT-cafe wat luchtiger op de diverse onderwerpen worden ingegaan. In een "gewoon" cafe moet je als vrouw zijnde ook regelmatig je oren maar even sluiten. Neemt niet weg dat er ook vrouwen op het forum rondkijken. Dus wat mij betreft mag het af en toe wel ietsje minder.Jenny
Eens een les geleerd op een multizeksueel forum...

(excuuses als mijn taalgebruik niet altijd goed is- Nederlands is mijn tweede taal, maar ik verbeter het snel!)
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1756 Weergaves
-
Laatste bericht door Jekihero
-
-
Nieuw bericht Het nieuwe touren anno 2021 en de rol van de R1250RT daar in.
door fransgabler » » in BMW Motorrad nieuwtjes - 0 Reacties
- 3911 Weergaves
-
Laatste bericht door fransgabler
-
-
- 3 Reacties
- 2486 Weergaves
-
Laatste bericht door Lemoi