Na het zelf vervangen van mijn voetpakking, beide koppakkingen, stellen van de kleppen en hopelijk niet verstellen van de timing, loopt mijn
 niet meer op 2 cilinders,
 niet meer op 2 cilinders, Wie weet hoe dit kan komen?
Help please.
Zit met de handen in het haar.
Moderator: RT_Patrick

Je zal zulke antwoorden krijgen op je vraag dan denk je toch krijg lekker de t....g op dit forum. Ik hoop dat het op het RT treffen gezelliger is geweest.jaybmw schreef:Als je ter conpensatie de nokkenastandwielen gaat verzetten in de hoop dat het goed komt , zonder op merktekens te letten ben je in mijn ogen verschrikkelijk aan het prutsen ! Breng de motor naar iemand die er verstand van heeft en durf geld uit te geven ,goedkoop blijkt nu duurkoop te worden .
Het verhaal van de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt ..... Ik lijk V...a wel met zo'n redenering , maar als je ergens niet 100% van af weet blijf er af . Natuurlijk hoop ik dat het weer goed komt , maar ik trek me terug met geven van adviezen . Zelf sleutelen is leuk , maar zeker een distributie blijft op letten geblazen .
Hulp vragen is helemaal niet erg , maar weet eer ge begint .
Succes mannen !
Grrtn, Jeroen.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!