stebel monteren
Moderator: RT_Patrick
- Robin0341
- Type: R1250RT
- Bijz: 2024 Sport racing blue metallic 2
- Land: NLD
- Woonplaats of omgeving: Ermelo
Re: stebel monteren
Heb je een PB gestuurd
Ja, het past, Kenny had dit heel netjes op mijn
gemonteerd.
Helaas geen foto van.
Wat ik mij meen te herinneren is dat middels een eigen gemaakt beugeltje (dank je wel Kenny!
) de Stebel op het montage-punt van de OEM toeteRT gemonteerd was, zonder andere (draaiende/bewegende) delen in de weg te zitten.
Overigens, je kunt de Stebel ook uitelkaar halen en de compressor ergens anders monteren en deze met een luchtslangetje op de hoorn (het zwart plastic gedeelte) aansluiten. Is wel wat handigheid bij nodig, zoals verloopjes en slang.
Natuurlijk moet je geen meters aan slang gaan gebruiken maar bij veel offroads is te doen gebruikelijk de mini-compressor ergens beter beschermd te monteren.

Helaas geen foto van.
Wat ik mij meen te herinneren is dat middels een eigen gemaakt beugeltje (dank je wel Kenny!

Overigens, je kunt de Stebel ook uitelkaar halen en de compressor ergens anders monteren en deze met een luchtslangetje op de hoorn (het zwart plastic gedeelte) aansluiten. Is wel wat handigheid bij nodig, zoals verloopjes en slang.
Natuurlijk moet je geen meters aan slang gaan gebruiken maar bij veel offroads is te doen gebruikelijk de mini-compressor ergens beter beschermd te monteren.
- Garfield
- Type: R1150RT
- Bijz: Zilver, HVV, alarm, topkoffer
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: leusden
Klopt, ik heb het destijds op mń vorige RT gemonteerd. Zelf een strip in de juiste vorm gebogen, dacht een L vorm, en het gaat passen. De ruimte houdt niet over, maar het gaat wel.
Succes.
Frans.

Succes.
Frans.
Groeten, Frans
Als je het weet, is het niet moeilijk.
Als je het weet, is het niet moeilijk.
- Robin0341
- Type: R1250RT
- Bijz: 2024 Sport racing blue metallic 2
- Land: NLD
- Woonplaats of omgeving: Ermelo
Ik moest even zoeken, maar ik heb de site weer gevonden. Met duidelijke foto's ook.
http://rtboxer.com/2010/02/17/stebel-na ... tallation/
Succes
http://rtboxer.com/2010/02/17/stebel-na ... tallation/
Succes

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 40 Reacties
- 7738 Weergaves
-
Laatste bericht door PanEuRoel
-
-
Nieuw bericht Nog een ander nut van een Stebel hoorn :)
door Inspector Gadget » » in Stuur je RT filmpje in - 5 Reacties
- 3268 Weergaves
-
Laatste bericht door Inspector Gadget
-
-
- 4 Reacties
- 3018 Weergaves
-
Laatste bericht door sidney