Remvloeistof vervangen

Alles over remmen, ABS-problemen en ervaringen.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
AGTJ

Remvloeistof vervangen

Ongelezen bericht door AGTJ »

Hallo,

Ik dacht even mijn remvloeistof te vervangen van mijn -1150- >>>>>>>>>>>>maar helaas.

Heeft iemand voor mij de beschijving hoe dit moet voor een model 2003?

Thanks!
rob55
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: 1200GS 2008 Blauw
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Grave

Re: Remvloeistof vervangen

Ongelezen bericht door rob55 »

Ik heb je een PB gestuurd..... Succes... ;)

Rob -1150-
Kees BMW

Ongelezen bericht door Kees BMW »

Goedenmorgen
Afbeelding
Afbeelding
Ik heb mijn remvloeistof en vloeistof voor bediening bediening koppeling vervangen bij mijn R 1150 RT en zo te zien was het wel nodig,de laatste keer was dat Mei 2007.In de pot zitten alle vloeistoffen die ik afgetapt heb,verder heb ik de riem van de Dynamo gecontroleerd.Normal kan ik het deksel waar de riem achter zit niet demonteren,omdat het hulpframe van de valbeugels(Wunderlich)er dicht langs loopt.De motor komt bij "van Houten Motoren"even aan de computer om het remsysteem uit te lezen op eventuele fouten.
Gr-Kees.
Nog een vraag kun je geen foto,s meer laden van bijvoorbeeld mijn afbeeldingen om op het Forum tezetten,of is er misschien iets veranderd??
Kees BMW
Kees BMW

Ongelezen bericht door Kees BMW »

Goedenavond.
Ben vanmiddag bij Tjibbe de BMW Dokter van het noorden http://www.vanhoutenmotoren.nl/geweest om de motronic en het integraalremsystysteem uit te laten lezen en er zaten geen fouten in.Ik had de kuipdelen bij de werkzaamheden toch van de motor verwijderd en kon gelijk mooi de gaskleppen syncrhroniseren,stationiar en deellast met kwikkolom.Verder het motorblok en framedelen mooi schoon gemaakt dus de motor ziet er wer spik en span uit.

Gr-Kees.
Kees BMW

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Remmen & ABS”