Mijn vrouw belde mij om samen boodschappen te gaan doen na het werk. Zij met de auto, en ik zou met de motor daar naartoe komen. Om bij de winkel te komen moest ik over de stoep, tussen 2 paaltjes door. Je raadt het natuurlijk al. Ik moest wat manouvreren om tussen de paaltjes door te komen, en ik raak met mijn linker koffer het paaltje. KRAK. De linker bovenhoek van de koffer is er uitgebroken, en daar zit nu een gapend gat in. Gelukkig heb ik het stuk wat er uitgebroken is gevonden. Het is het voorste ophangpunt van de koffer wat er afgebroken is, de bovenste hoek waar de koffer aan de motor hangt. Ik hoop dat ik dit nog kan lijmen, iemand tips??
De koffer bij mijn vrouw in de auto gelegd en toen maar naar huis gereden. Er stond een rij auto's van ongeveer een kilometer voor een stoplicht. Ik kon daar gemakkelijk voorbij kruipen, en stond netjes vóór alle auto's bij het stoplicht te wachten. Toen ik in mijn spiegel keek zag ik een BMW K75RT aan komen rijden, ook langs de rij af. Die wilde naast mij voor het stoplicht komen staan. Toen hij vlak bij mij was verloor hij zijn evenwicht, raakte met zijn koffer mijn linkerkoffer, kon vervolgens zijn everwicht helemaal niet meer houden en viel om. Gelukkig voor mij brak zijn koffer van de motor, waardoor mijn koffer onbeschadigd bleef. Ik heb hem mee overeind geholpen en we hebben even de schade bekeken. Ook bij hem bleek weinig schade. Zijn koffer was alleen losgeschoten en hij kon die gewoon weer terugplaatsen. Verder had ook de val geen schade opgeleverd.
Daarna ben ik maar heel voorzichtig naar huis gereden, en gelukkig verder zonder kleerscheuren thuis gekomen.
Gr, Antoine