Probleem aan alle forumleden

Alles op OFF TOPIC gebied

Moderator: RT_Patrick

wil51
Type: R850RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Heemstede

Ongelezen bericht door wil51 »

Ik heb problemen aan alle forumleden op de iPhone. Ik heb wel de functie lezen nieuwe berichten en kan ook wel antwoorden. Maar functie deelgenomen discussies en zoeken werkt niet. Op andere forumss werk dit wel. Een privé bericht beantwoorden gaat ook niet. Misschien moet de plug-in op forum een update krijgen?

Ik wilde met zoeken op woord tapatalk kijken of er wat op forum stond over dit probleem. Maar iedereen die tapatalk gebruikt heeft standaard in zijn bericht staan dat bericht via tapatalk is verstuurd. Dit kan je wel veranderen maar bijna niemand doet dit. Een zoekactie op forum levert dus honderden hits op.
RHarryRT

Ongelezen bericht door RHarryRT »

Hoi,
Ik heb geen enkel probleem aan alle forumleden,misschien even verwijderen en opnieuw erop zetten.
Installeer je wel telkens de updates als ze beschikbaar zijn?

Groet Harry

---
I am here: http://tapatalk.com/map.php?51jemn
wil51

Ik heb de laatste versie van tapatalk. Maar ik kans eens proberen met opnieuw installeren.
wil51

Opnieuw installeren heeft niet geholpen.
Ik heb een account op 4 forums die ik aan alle forumleden bekijk. Alleen het BMWR forum geeft de foutmelding "it appears the server has some issue with tapatalk or your session is expired."
Van de andere 3 forums kan ik de zoekfunctie, deelgenomen topics wel gebruiken en kan ik reageren op privé berichten.
Is het een probleem met alleen de iPhone App en hebben andere smartphones geen problemen?
wil51

Re: Probleem aan alle forumleden

Nu steeds melding dat ik PB heb. 0 berichten (1 ongelezen) staat er. Maar de inbox is helemaal leeg. Ook op de pc gekeken geen berichten in de inbox.
RhanRT

Re: Probleem aan alle forumleden

Ongelezen bericht door RhanRT »

vreemd, bij mij werkt het op de Iphone 4 perfect.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “RT Café”