Ivm de actualiteit het volgende, Jan:
Ongeveer 2 maanden geleden hebben we alle inactieve leden een mailtje gestuurd met de vraag waarom we niets van hen lazen op het forum.
Een aantal van hen heeft zich toen voorgesteld op het forum en zijn wat actiever geworden.
Anderen mailden dat ze alleen "lezers" zijn en het niet nodig vonden om postings te plaatsen, tenzij ze echt iets wilden weten.
Je hebt nu eenmaal ook stille genieters en het geeft aan hoe informatief het forum is.
Nav het mailtje kregen we ook drie verzoeken tot uitschrijving. (uitschrijven kan overigens ook door de leden zelf gedaan worden in het gebruikerspaneel. Tot dusver heeft nog niemand dat gedaan)
Toen ik merkte dat er tussen de aanmeldingen steeds meer forumspammers kwamen ben ik de toelating handmatig gaan doen. Zoals gezegd is bestaat de helft van de aanmeldingen uit aanvallen van spammers. Gelukkig zijn ze erg herkenbaar en weiger ik ze niet alleen maar gaan ook al hun gegevens in de definitieve "ban".
Zo hebben we toch iets meer inzicht gekregen in de zuiverheid van ons ledenbestand en proberen we vervuiling tegen te houden.
grtz
Jos
peijsj schreef:Hoi Jos,
Dat is niet mis. Zie je nu ook wel eens uitschrijvingen. Heb me al eens eerder afgevraagd hoe aktueel zo'n lijst is. Wil overigens niets afdoen aan het succes van het Forum hoor !!!!!!!!!
....en zie uit naar de datum van het volgende treffen !
groet
Jan