350 forumleden

Hulp, meld storingen, melding modificaties.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

350 forumleden

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Net voordat ik mijn PC wilde afsluiten vloog er weer een "activeer gebruikersaccount" in mijn mailbox. Tegenwoordig activeer ik ze maar handmatig en controleer eerst of het geen forumspammer is. De helft van de verzoeken komt namelijk van duistere IP adressen uit het vm. Oosblok. Deze verzoeken weiger ik natuurlijk en doe hun wazige gebruikersnamen, e-mailadressen en IP-adressen gelijk de ban.
Gelukkig zag ik zojuist gebruikersnaam "Peter Gerard" binnen komen en heb hem met gerust hart toegelaten als 350-ste lid.
Vijftig nieuwe leden in een maand tijd, waar gat DAT naartoe :?:

Geloof me, volgend jaar gaan we met minstens 100 RT's weer een Treffen houden. We maken er een waar spektakel van . . . . :D

grtz
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

peijsj
Type: R1100RT

Re: 350 forumleden

Ongelezen bericht door peijsj »

Hoi Jos,

Dat is niet mis. Zie je nu ook wel eens uitschrijvingen. Heb me al eens eerder afgevraagd hoe aktueel zo'n lijst is. Wil overigens niets afdoen aan het succes van het Forum hoor !!!!!!!!!
....en zie uit naar de datum van het volgende treffen !
groet
Jan
dhr
Type: R1200RT/LC
Bijz: Alpine Weiss
Woonplaats of omgeving: Westfriesland
Contacteer:

Ongelezen bericht door dhr »

Gefeliciteerd,

dus we groeien "gewoon" met 50 leden/maand door :D

Het belangrijkste is voor mij dat we een leuk en interessant forum houden... en dat lukt nog steeds :lol:

nogmaals mijn complimenten

hgr
Kees
R1100RT (1997)+ | R1100RT (1996)+ | Honda ST1300 (2007)+ | BMW R1200RT-LC (2016)
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Contacteer:

Ivm de actualiteit het volgende, Jan:
Ongeveer 2 maanden geleden hebben we alle inactieve leden een mailtje gestuurd met de vraag waarom we niets van hen lazen op het forum.
Een aantal van hen heeft zich toen voorgesteld op het forum en zijn wat actiever geworden.
Anderen mailden dat ze alleen "lezers" zijn en het niet nodig vonden om postings te plaatsen, tenzij ze echt iets wilden weten.
Je hebt nu eenmaal ook stille genieters en het geeft aan hoe informatief het forum is.
Nav het mailtje kregen we ook drie verzoeken tot uitschrijving. (uitschrijven kan overigens ook door de leden zelf gedaan worden in het gebruikerspaneel. Tot dusver heeft nog niemand dat gedaan)

Toen ik merkte dat er tussen de aanmeldingen steeds meer forumspammers kwamen ben ik de toelating handmatig gaan doen. Zoals gezegd is bestaat de helft van de aanmeldingen uit aanvallen van spammers. Gelukkig zijn ze erg herkenbaar en weiger ik ze niet alleen maar gaan ook al hun gegevens in de definitieve "ban".

Zo hebben we toch iets meer inzicht gekregen in de zuiverheid van ons ledenbestand en proberen we vervuiling tegen te houden.

grtz
Jos

peijsj schreef:Hoi Jos,

Dat is niet mis. Zie je nu ook wel eens uitschrijvingen. Heb me al eens eerder afgevraagd hoe aktueel zo'n lijst is. Wil overigens niets afdoen aan het succes van het Forum hoor !!!!!!!!!
....en zie uit naar de datum van het volgende treffen !
groet
Jan
Jos WRSM
dhr
Contacteer:

Het is ff werk :$ maar betaalt zich uit een kwaliteit. Heel goed

:D
Jos WRSM schreef:
Zo hebben we toch iets meer inzicht gekregen in de zuiverheid van ons ledenbestand en proberen we vervuiling tegen te houden.

grtz
Jos
R1100RT (1997)+ | R1100RT (1996)+ | Honda ST1300 (2007)+ | BMW R1200RT-LC (2016)
peijsj
Type: R1100RT

Ongelezen bericht door peijsj »

Hoi Jos,

Dan moet het cijfer inderdaad aardig actueel zijn. Kost je wel veeltijd maar zoals Kees ook schrijft: het loont wel de moeite.
Succes !

groet
Jan

Kuifje65

Ongelezen bericht door Kuifje65 »

dat gaat idd erg hard.
ik ben net 6 weken geregistreerd, maar kan me al bij de oude garde gaan rekenen ;)
Ralph Romein
Bijz: Ebony Metallic 2015, Sena 10R
Woonplaats of omgeving: Alphen aan den Rijn

Ongelezen bericht door Ralph Romein »

Gefeliciteerd Jos, leuk forum dat z'n vruchten afwerpt :;

Gr, Ralph
Mvg, Ralph Romein

Afbeelding
HansD
Woonplaats of omgeving: Rotterdam

Ongelezen bericht door HansD »

dhr schreef:dus we groeien "gewoon" met 50 leden/maand door :D
Umm, ik tel er 43 afgelopen maand - klopt toch? Hans

Afbeelding

Afbeelding
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Contacteer:

Aaa, die verwachtte ik al en maakt het weer zo fijn inzichtelijk, dank hiervoor Hans.

Enige terugval t.o.v. de vorige 2 maanden dus. Ik verwacht dat deze terugval, met de betere weersomstandigheden in het vooruitzicht, wat groter gaat worden. Maar het neemt niet weg dat het aantal leden toch gestaag groter wordt.
Ik zal me ook eens melden op het RT forum van onze zuiderburen wellicht levert dat weer van die Belgische leden op.

grtz
goeroe Jos ;)

HansD schreef:
Jos WRSM
dhr
Contacteer:

Ach ik ben van de grote getallen: :O

350 op 3 mei vind ik aardig genoeg lijken 50 per maand :lol:
het zijn in ieder geval mooie aantallen voor een mooi forum ;)

blijft mooi zo'n groei :D

JOS WRSM
Erelid
Erelid
Contacteer:

Inderdaad even voorstellen op het forum van de BMW Vlaanderen deed wonderen. Drie nieuwe Belgische RT vrienden erbij.
Alleen vond ik de ontvangst, in tegenstelling tot het Duitse RT Freunde, mager; 0,0 reacties. :x
Zou ook dit forum, net zoals het forum van de BMWclub Nederland, ook doodgebloed zijn door haar grootte?
Ik denk dat we vooral 'klein' moeten blijven :?:
Jos WRSM schreef:Aaa, die verwachtte ik al en maakt het weer zo fijn inzichtelijk, dank hiervoor Hans.

Enige terugval t.o.v. de vorige 2 maanden dus. Ik verwacht dat deze terugval, met de betere weersomstandigheden in het vooruitzicht, wat groter gaat worden. Maar het neemt niet weg dat het aantal leden toch gestaag groter wordt.
Ik zal me ook eens melden op het RT forum van onze zuiderburen wellicht levert dat weer van die Belgische leden op.

grtz
goeroe Jos ;)

HansD schreef:
Jos WRSM
dhr
Contacteer:

Nou ik weet niet of het zozeer klein blijven is of meer niet groot zijn in bla-bla.

Als de goudklompjes te klein zijn en er zit erg veel te veel zand tussen dan wordt het niet meer interessant om te zeven.

het gaat wat mij betreft dus vooral om het hadhaven van de kwaliteit, en dat lukt ons tot nog toe heel aardig :D

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Over het forum”