Modificatie Alert

Alles over remmen, ABS-problemen en ervaringen.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

RuudRT

Modificatie Alert

Ongelezen bericht door RuudRT »

Hallo Mensen,

Men moet er wel goed van bewust zijn dat je geen storingen in het systeem hebt, ik lees veel items geen abs maar regelmatig komen er ook draadbreuken voor. Dus weet zeker dat je systeem geen storing heeft vanwege een andere oorzaak zoals draadbreuk, kapotte sensor, slechte accu etc.
Anders heeft het modificeren geen zin.

Groeten Ruud

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

motorpappa

Re: Modificatie Alert

Ongelezen bericht door motorpappa »

Zoals ik de modificatie begrijp heeft het niks met andere storingen te maken.
De beschreven modificatie zorgt er alleen voor dat tijdens het starten er geen spanningsdip naar de abs komt.
De spanningsdip tijdens starten geeft namelijk de storing die verdwijnt als je na een stukje rijden het contact uitzet en opnieuw start.
Als er andere storingen zijn (als draadbreuk ed) zullen die storingen ook na de modificatie gewoon blijven.
De modificatie heeft dus echt wel zin als je steeds de "start-storing" hebt, en daar vanaf wilt.
Succes
RuudRT

Re: Modificatie Alert

Ongelezen bericht door RuudRT »

Hoi,

Ik zeg ook niet dat het geen zin heeft. Het gaat erom dat een ieder voor zich weet dat er geen andere storing aanwezig is alvorens te gaan modificeren.
Zou een ieder weten dat de lampen om en om kunnen knipperen maar ook tegelijk tijdig en dat toch weer een andere betekenis heeft?

Misschien jij wel maar toch niet iedereen is zo technisch.

motorpappa schreef:Zoals ik de modificatie begrijp heeft het niks met andere storingen te maken.
De beschreven modificatie zorgt er alleen voor dat tijdens het starten er geen spanningsdip naar de abs komt.
De spanningsdip tijdens starten geeft namelijk de storing die verdwijnt als je na een stukje rijden het contact uitzet en opnieuw start.
Als er andere storingen zijn (als draadbreuk ed) zullen die storingen ook na de modificatie gewoon blijven.
De modificatie heeft dus echt wel zin als je steeds de "start-storing" hebt, en daar vanaf wilt.
Succes

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Remmen & ABS”