Afstandsbediening Red Alert alarm
Moderator: RT_Patrick
Afstandsbediening Red Alert alarm
Hallo Allemaal,
Ik heb een R1100rt van 2000, waar een Red Alert Alarm op zit. Alleen heb ik er 1 afstands bediening bij. Nu ben ik aan het zoeken naar een 2e, maar daar is vrijwel niets van te vinden op internet. Weet iemand toevallig waar ze deze alarm systemen verkopen of waar ik zo'n afstandsbediening kan krijgen?
Graag jullie postieve reacties.
Dank.
Ik heb een R1100rt van 2000, waar een Red Alert Alarm op zit. Alleen heb ik er 1 afstands bediening bij. Nu ben ik aan het zoeken naar een 2e, maar daar is vrijwel niets van te vinden op internet. Weet iemand toevallig waar ze deze alarm systemen verkopen of waar ik zo'n afstandsbediening kan krijgen?
Graag jullie postieve reacties.
Dank.
Re: Afstandsbediening Red Alert alarm
Volgens mij bestaat het merk Red Alert al een tijdje niet meer (in NL).
Werd ooit verkocht door de Fa. Armada Trading in Bovenkarspel.
Ik denk dat je in de 2ehands markt moet gaan zoeken, zoals EBai en Marktploats.
Wel een belangrijke waarschuwing;
Ga niet te veel lopen "rommelen" met het alarm, het is al weer wat ouder, en zit waarschijnlijk ook een startblokkering in.
Maar er zit ook een ingebouwde accu in die na zo veel jaar niet meer zo fris-en-fruitig is.
Als deze interne accu defect of te leeg raakt, ben je al je instellingen kwijt, w.o. ook de herkenning van je afstandsbediening.
En dan is Leiden in last!
Krijg je problemen met het alarm, is het raadzaam om het alarm volledig te laten demonteren.
Of ze moeten zin hebben om het alarm-kastje (voorzichtig) open te breken en proberen de interne accu te vervangen.
Gebruik anders de zoekfunctie van het forum (rechts bovenin) en zoek op “red alert” om je eigen mening te vormen.
Werd ooit verkocht door de Fa. Armada Trading in Bovenkarspel.
Ik denk dat je in de 2ehands markt moet gaan zoeken, zoals EBai en Marktploats.
Wel een belangrijke waarschuwing;
Ga niet te veel lopen "rommelen" met het alarm, het is al weer wat ouder, en zit waarschijnlijk ook een startblokkering in.
Maar er zit ook een ingebouwde accu in die na zo veel jaar niet meer zo fris-en-fruitig is.
Als deze interne accu defect of te leeg raakt, ben je al je instellingen kwijt, w.o. ook de herkenning van je afstandsbediening.
En dan is Leiden in last!
Oftewel, als het verder goed werkt, verder vanaf blijven en niets meer aan doen.If ain't broken, don't fix it.
If you don't know how to fix it, don't break it.
Krijg je problemen met het alarm, is het raadzaam om het alarm volledig te laten demonteren.
Of ze moeten zin hebben om het alarm-kastje (voorzichtig) open te breken en proberen de interne accu te vervangen.
Gebruik anders de zoekfunctie van het forum (rechts bovenin) en zoek op “red alert” om je eigen mening te vormen.
- BertL
- 2024
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: K1200GT/2008
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Ommen
Heb je de handleiding van een redalert alarm al ?
Of deze. Het is wel geen extra handzender, maar misschien heb je er iets aan.
Of deze. Het is wel geen extra handzender, maar misschien heb je er iets aan.
GrTz
BertL
BertL
Hallo, dank voor jullie reacties!
Handleidingen had ik al gevonden op het net, net als die firma die niet meer bestaat.
Ik ga in ieder geval wel zoeken naar een gelijke afstandsbediening, maar ja....of dat het gaat lukken... Wordt vervolgd...
Handleidingen had ik al gevonden op het net, net als die firma die niet meer bestaat.
Ik ga in ieder geval wel zoeken naar een gelijke afstandsbediening, maar ja....of dat het gaat lukken... Wordt vervolgd...
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht