OPGELOST! Red Alert Delta op een r1100rt.
Moderator: RT_Patrick
- white
- Type: R1100RT
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Landgraaf
OPGELOST! Red Alert Delta op een r1100rt.
Zoals elders op dit forum vermeld hebben wij een R1100RT aangeschaft.
Direct door Kenny laten nakijken, en een grote beurt laten doen.
Thuisgekomen is hij uit elkaar gehaald om een aantal dingen na te kijken en hem eens goed schoon te maken ivm een olie lekkage.
Nu zijn er drie zaken die niet geheel duidelijk zijn, een daarvan is de volgende:
Er zit een Red alert delta alarm op.
Ik weet dat iedereen nu gaat roepen, dat geeft alleen problemen, gooi maar eraf, maar ik wil m een kans geven.
Afkoppelen kan altijd nog.
Het systeem gaat na het uitzetten van het contact automatisch op scherp.
Ik weet dat dit te voorkomen is, door het contact na het uitzetten direct weer aan en uit zetten.
Dan blijft het alarm uitgeschakeld tot de volgende keer dat het contact weer word aangezet.
Maar, ik wil dit graag geheel handmatig doen.
Zowel het aan, als het uitschakelen.
Volgens de handleiding kan dit in de setup.
Ik kom ook zonder problemen in de setup, kan alle stappen doorlopen en mijn keuzes ingeven, op een na.
Vreemd genoeg slaat de setup nou net de instelling over die ik wil veranderen, nl het automatisch activeren van het alarm (keuzemogelijkheid 5 in de setup).
Hij gaat domweg van keuzeoptie 4 naar 6, terwijl in de handleiding staat dat 5 ook in te stellen is.
Iemand een idee hoe dat te wijzigen is, of waarom dit zo werkt?
Direct door Kenny laten nakijken, en een grote beurt laten doen.
Thuisgekomen is hij uit elkaar gehaald om een aantal dingen na te kijken en hem eens goed schoon te maken ivm een olie lekkage.
Nu zijn er drie zaken die niet geheel duidelijk zijn, een daarvan is de volgende:
Er zit een Red alert delta alarm op.
Ik weet dat iedereen nu gaat roepen, dat geeft alleen problemen, gooi maar eraf, maar ik wil m een kans geven.
Afkoppelen kan altijd nog.
Het systeem gaat na het uitzetten van het contact automatisch op scherp.
Ik weet dat dit te voorkomen is, door het contact na het uitzetten direct weer aan en uit zetten.
Dan blijft het alarm uitgeschakeld tot de volgende keer dat het contact weer word aangezet.
Maar, ik wil dit graag geheel handmatig doen.
Zowel het aan, als het uitschakelen.
Volgens de handleiding kan dit in de setup.
Ik kom ook zonder problemen in de setup, kan alle stappen doorlopen en mijn keuzes ingeven, op een na.
Vreemd genoeg slaat de setup nou net de instelling over die ik wil veranderen, nl het automatisch activeren van het alarm (keuzemogelijkheid 5 in de setup).
Hij gaat domweg van keuzeoptie 4 naar 6, terwijl in de handleiding staat dat 5 ook in te stellen is.
Iemand een idee hoe dat te wijzigen is, of waarom dit zo werkt?
Laatst gewijzigd door white op 19 jan 2013, 22:22, 1 keer totaal gewijzigd.
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Red Alert Delta op een r1100rt
Google eens op: Red alert delta alarm handleiding
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
- white
Hoi Jos.
Ik heb de originele, bijbehorende handleiding hier liggen.
Het probleem is dat de procedure in de setup niet overeenkomt met de handleiding.
Misschien dat de keuzeoptie waar ik nu dus niet inkom, door de vorige eigenaar is uitgeschakeld, en dat dit weer in te schakelen is.
Of is er een optie om alle instellingen te resetten, maar staat die optie niet in de handleiding.
De aanmeldprocedure voor de handzenders staat ook niet beschreven in het boek, maar is natuurlijk wel uit te voeren. (Die procedure heb ik overigens al.)
Ik heb de originele, bijbehorende handleiding hier liggen.
Het probleem is dat de procedure in de setup niet overeenkomt met de handleiding.
Misschien dat de keuzeoptie waar ik nu dus niet inkom, door de vorige eigenaar is uitgeschakeld, en dat dit weer in te schakelen is.
Of is er een optie om alle instellingen te resetten, maar staat die optie niet in de handleiding.
De aanmeldprocedure voor de handzenders staat ook niet beschreven in het boek, maar is natuurlijk wel uit te voeren. (Die procedure heb ik overigens al.)
- white
Aangezien ik de door mij gewenste optie niet kreeg geactiveerd, heb ik vandaag de hele handel maar uitgebouwd.
Binnenkort dus op marktplaats..
Binnenkort dus op marktplaats..
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 72 Weergaves
-
Laatste bericht door GuusV
-
- 4 Reacties