Hij moet zich maar gauw voorstellen :;
Moderator: RT_Patrick
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
HansD schreef:Dit wordt een recordmaand qua nieuwe leden...ik dacht dat we iedere RT rijder inmiddels wel hadden bereikt, maar kennelijk niet.
Hans
Kees,dhr schreef:Hans,
was jij niet van die mooie statistiekjes en grafiekjes? 8)
Is het niet weer eens tijd voor eentje? :)
hgr
KeesHansD schreef:Dit wordt een recordmaand qua nieuwe leden...ik dacht dat we iedere RT rijder inmiddels wel hadden bereikt, maar kennelijk niet.
Hans
HansD schreef:Kees,dhr schreef:Hans,
was jij niet van die mooie statistiekjes en grafiekjes? 8)
Is het niet weer eens tijd voor eentje? :)
hgr
KeesHansD schreef:Dit wordt een recordmaand qua nieuwe leden...ik dacht dat we iedere RT rijder inmiddels wel hadden bereikt, maar kennelijk niet.
Hans
Nog 3 dagen geduld, dan is de maand om en post ik het grafiekje met februari erbij...
Watch this space!
Hans