Luidsprekers R1100RT
Moderator: RT_Patrick
Luidsprekers R1100RT
Wie van jullie weet welke luidsprekers er het beste in de 1100 RT gaan??
Re: Luidsprekers.
Ik weet niet of je vraag ondertussen al beantwoord is?
Anyhoe, de originele (OEM) radio van de R1100RT blinkt niet uit in de superkwaliteit.
Het is een Clarion PU9203A.
(met een muziek-vermogen van 30 watt, bij 4 ohm)
Oftewel, ik zou geen super-dure JBL of Pioneer speakers o.i.d. plaatsen, dat is m.i. zonde-geld.
Als het maar 4 inch (10 cm diameter) twee-weg speakers zijn, want de achterkant van de speakers hangen ook nog eens in open lucht, dus geen drukkamer-principe, dus matige muziekreproductie.
Of je moet creatief willen zijn met dempingmateriaal om nog iets aan de geluidskwaliteit te willen verbeteren.

Anyhoe, de originele (OEM) radio van de R1100RT blinkt niet uit in de superkwaliteit.
Het is een Clarion PU9203A.

(met een muziek-vermogen van 30 watt, bij 4 ohm)
Oftewel, ik zou geen super-dure JBL of Pioneer speakers o.i.d. plaatsen, dat is m.i. zonde-geld.
Als het maar 4 inch (10 cm diameter) twee-weg speakers zijn, want de achterkant van de speakers hangen ook nog eens in open lucht, dus geen drukkamer-principe, dus matige muziekreproductie.
Of je moet creatief willen zijn met dempingmateriaal om nog iets aan de geluidskwaliteit te willen verbeteren.

Re: Luidsprekers R1100RT
En niet onbelangrijk is dat het een weerbestendige (vocht) luidspreker is.
Dus minimaal een kunststof conus materiaal met rubber ophanging.
Dus minimaal een kunststof conus materiaal met rubber ophanging.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht