Van start!

Alles op OFF TOPIC gebied

Moderator: RT_Patrick

Gesloten

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

CeesB

Van start!

Ongelezen bericht door CeesB »

Vandaag ik heb ik mijn RT in Diemen opgehaald. Na een onwennig begin (wat een massa en die eigenzinne richtingaanwijzers) tijdens een proefritje samen met Jos, heb ik inmiddels de smaak te pakken. Na de rit naar huis even de show gestolen thuis om vervolgens weer een rondje te rijden. De dagteller heeft vandaag de 150 km wel gehaald. Dit smaakt naar meer! :lol:

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: Van start!

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Beste Cees,

Fijn om te horen :D . Ik hoop dat je er net zoveel plezier aan beleeft als ik met die van mij.
Ik stuur je ook even een PB'tje

grtz
Jos

CeesB schreef:Vandaag ik heb ik mijn RT in Diemen opgehaald. Na een onwennig begin (wat een massa en die eigenzinne richtingaanwijzers) tijdens een proefritje samen met Jos, heb ik inmiddels de smaak te pakken. Na de rit naar huis even de show gestolen thuis om vervolgens weer een rondje te rijden. De dagteller heeft vandaag de 150 km wel gehaald. Dit smaakt naar meer! :lol:
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jenny54
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: Is van Jos, ik mag meerijden.
Woonplaats of omgeving: Diemen

Ongelezen bericht door Jenny54 »

Hoi Cees,

Goed te horen dat de rit naar huis je zo goed bevallen is. Ik wens je vele veilige kilometers toe. :!:
Heel veel plezier met je "rooie" en wie weet....tot ziens.

Groetjes
Jenny Wiersema :)
dhr
Type: R1200RT/LC
Bijz: Alpine Weiss
Woonplaats of omgeving: Westfriesland
Contacteer:

Ongelezen bericht door dhr »

zo weer iemand gelukkig :D :D :D
R1100RT (1997)+ | R1100RT (1996)+ | Honda ST1300 (2007)+ | BMW R1200RT-LC (2016)
EuropeRider
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: Sinds 2017 een GS1200LC e
Land: Italie
Woonplaats of omgeving: Umbrie
Contacteer:

Ongelezen bericht door EuropeRider »

Mooi zo !!!

Enne... die richtingaanwijzers, dat went wel hoor.... behalve als je twee ski-duimen hebt zoals ik soms :lol: :lol: :(
Francois A. 'Navman' Dumas
writer, photographer, guide & gopher

The Man's Blog
.... and EuropeRides.com !!!
Frans

Ongelezen bericht door Frans »

CeesB schreef:Vandaag ik heb ik mijn RT in Diemen opgehaald. Na een onwennig begin (wat een massa en die eigenzinne richtingaanwijzers) tijdens een proefritje samen met Jos, heb ik inmiddels de smaak te pakken. Na de rit naar huis even de show gestolen thuis om vervolgens weer een rondje te rijden. De dagteller heeft vandaag de 150 km wel gehaald. Dit smaakt naar meer! :lol:
Cees,

Veel plezier van je aankoop!
Geniet er van.

Ben je ooit in de buurt van Helmond aan het touren, de koffie staat klaar!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “RT Café”