Weet iemand of er iets is geregeld voor het parkeren van motoren bij Ahoy, Gelredome of HMH ?
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Moderator: RT_Patrick
Ik neem aan dat het bij de fietsenstalling dus niet bewaakt is, maar op basis van dit bericht vind ik wel een leuk en geschikt plaatsje ergens in het zicht, onder een lantarenpaal of zo. De bewaking op het gewone parkeerterrein is ook niet meer dan een hokje met iemand die geld zit te innen _003 , dus daar schiet je ook weinig mee op.Geachte heer/mevrouw,
Allereerst willen wij u hartelijk danken voor uw getoonde belangstelling.
N.a.v. uw vraag kunnen wij u mededelen dat u de motor wellicht kunt plaatsen op het voorplein, bij de fietsenstalling plaatsen. Ik wil u echter wel meegeven dat deze plek in bewaakt is.
Wij vertrouwen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Diana van Seventer
Office Support
Ahoy Rotterdam nv
Postbus 5106
3008 AC Rotterdam
Tel: 010-293 33 00
Op de stoep parkeren mag eigenlijk niet, maar zet hem zo dat niemand er last van heeft en je staat veilig geparkeerd.beemerrichard schreef:Laatst heb ik gehoord dat je niet meer op de stoep mag parkeren.
Kan je betalen via je kenteken dus lijkt me dat ze willen dat je straks gaat betalen voor je motor. Duh.... _002
Ik parkeer nog steeds in Haarlem en Amsterdam op de stoep.
Ooit was het zo dat je met je motor niet in een parkeervak mocht staan omdat je met zo een ding eigenlijk teveel parkeerruimte innam en je kaartje niet kwijt kon.
Richard
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!