elektrische ruit

Alles over windbescherming en aerodynamica.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

clemturbo
Type: Ik heb een ander type BMW
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Enschede

elektrische ruit

Ongelezen bericht door clemturbo »

Heren,

Als ik mijn ruit laat zakken, sluit de rechterkant eerder aan op de kuip dan de linkerkant.Het is net of het iets gekanteld staat.
Kun je dit bijstellen?

Groet Clemens
Boswachter

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

motorpappa

Ongelezen bericht door motorpappa »

Hoi, het is in ieder geval niet zoals het hoort.
Heb het zelf nooit uit elkaar hoeven halen, maar er is één horizontaal ingebouwde stang die -volgens mij- via een radartje aan beide zijden de steun van de ruit omhoog of omlaag draait. (deze stang wordt aangedreven door een vertikaal ingebouwde stang die vanaf het motortje naar een tandwiel op die horizontale stang loopt.)
Het enige dat ik me kan voorstellen is dat door een klap ofzo het tandwieltje aan jouw rechter steun één (of twee) tandjes is opgeschoven.
Bijstellen is dus niet aan de orde, maar uitbouwen, stang losnemen, steunen gelijk houden en stang weer monteren.
Of is de steun gewoon krom?
Hoop dat je eruit komt. Succes Micha

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Kuip & Ruiten”