Benzinemeter
Moderator: RT_Patrick
Benzinemeter
Hoi ik heb een 1200rt van 2007 en mijn bezine meter doet het niet meer ik vind na 3jaar wel heel erg kort ,zijn er meer mensen met het zelfde probleem. _003
- han62
- Type: R1200RT
Re: benzine meter
Even op het Forum zoeken.
En ja dat is een veelvoorkomend euvel niet allen bij de RT maar ook bij de GS kijk daar maar ens op het Forum. het werkt niet of soms niet of gedeeltelijk niet en dan weer wel kortom niet echt betrouwbaar maar meestal wel garantie nieuwe printplaat afstellen met diagnose apparaat en dan misschien weer dezelfde problemen of wat anders. Is wel lastig maar niet onoverkomenlijk .
Naar de dealer en voorleggen zal wel wat aan gedaan worden.
Succes
han
En ja dat is een veelvoorkomend euvel niet allen bij de RT maar ook bij de GS kijk daar maar ens op het Forum. het werkt niet of soms niet of gedeeltelijk niet en dan weer wel kortom niet echt betrouwbaar maar meestal wel garantie nieuwe printplaat afstellen met diagnose apparaat en dan misschien weer dezelfde problemen of wat anders. Is wel lastig maar niet onoverkomenlijk .
Naar de dealer en voorleggen zal wel wat aan gedaan worden.
Succes
han
R1200RT - Harley Heritage
http://i426.photobucket.com/albums/pp34 ... 0RT187.jpg[/IMG]
http://i426.photobucket.com/albums/pp34 ... 0RT187.jpg[/IMG]
- R1200RT-LE
- Type: R1200RT
- Bijz: Lifestyle Edition
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Betuwe
Re: benzine meter
Yep, mijn R1200RT is recentelijk ook terug geweest, omdat de sensor defect was.
Na de winterstop deed hij het niet meer, ik weet nu ook dat ik op 1 tank 430 km kan rijden .....
en toen viel hij op de linkerbaan van de snelweg uit. _003
Uiteindelijk bleek de folie welk kijkt naar het niveau van de brandstof defect (volgens mij 2 dunne stripjes waar vloeistof tussen kan, waar men een weerstands waarde uitleest), de tank bleef bij mij continue vol.
De dealeRT is een dikke 1.5 uur bezig geweest, je moet de motor wel leeg aanleveren. Alles is netjes onder garantie gedaan.
Na de winterstop deed hij het niet meer, ik weet nu ook dat ik op 1 tank 430 km kan rijden .....

Uiteindelijk bleek de folie welk kijkt naar het niveau van de brandstof defect (volgens mij 2 dunne stripjes waar vloeistof tussen kan, waar men een weerstands waarde uitleest), de tank bleef bij mij continue vol.
De dealeRT is een dikke 1.5 uur bezig geweest, je moet de motor wel leeg aanleveren. Alles is netjes onder garantie gedaan.
-Yamaha 750 Virago - Yamaha 900 Diversion -
- BMW R1200C Montauk - BMW R1200RT Lifestyle Edition-
Schuberth C3 met SRC & Scala Rider G4 en een Zumo 660 boven de tellers
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 6268 Weergaves
-
Laatste bericht door adjudantje
-
- 0 Reacties