Ben jij een echte RT rijder?
Moderator: RT_Patrick
- HansD
- Berichten: 3358
- Lid geworden op: 10 sep 2008, 13:30
- Type: R1200RT/LC
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Rotterdam
- Locatie: Bergschenhoek
Ben jij een echte RT rijder?
Op de Web site van Karl-Heinz Dibke http://www.bmw-r1100rt.de.vu kwam ik een hilarisch profiel tegen van de BMW RT rijder, die ik (vrij) vertaald heb.
Ben jij een echte RT rijder??
De echte BMW RT rijder heeft een duidelijk en afwijkend profiel ten opzicht van andere motorrijders en kan overal en ten allen tijde herkend worden aan:
1 Een baard in onopvallende doch jeugdige trim (je bent tenslotte motorrijder)
2 Een bril, dan wel zijn eigen bril of een zonnebril in combinatie met
3 Een Schubert systeemhelm
4 Zijn leeftijd van ver boven de 40
5 Overal waar anderen met de auto naar toegaan, komt hij met zijn RT
6 Heeft een duidelijke visie: veel geluid is uit; en scheuren is af te keuren
7 Zoekt zijn vertier graag in het verre buitenland (Sahara, Noord-kaap) waar hij een held is
8 Hangt grote koffers en gigantische topkoffers aan zijn motor
9 Draagt een waterdicht, tropenvast, Noordpool-getest Goretexpak met rug- en schouderbeschermers en aluminium binnenvoering bij voorkeur in de modekleur zwart (om dit allemaal voort te bewegen zijn alleen al minstens 20 pk nodig)
10 Zit rechtop met de knieën zorgvuldig aangesloten aan de tank
11 Heeft een afkeer van sportief motorrijden: “plat” gaan is hem onbekend en zijn voetsteunen en cilinderkoppen zijn alleen beschadigd als hij is gevallen
12 Heeft alleen accessoires waarvan de sportieve motorrijder moet huiveren: verstelbaar scherm, ABS, katalysator, verwarmde handgrepen, intercom
De BMW RT rijder is van binnen een gefrustreerd mens: hij zou ook graag een keer mee doen en onverstandig zijn, meepraten over de PK’s en topsnelheid van zijn motorfiets; maar dat gaat niet. Daarom rijdt hij maar in de winter.
Dan, wanneer normale motorrijders hun motor laten staan, en hij alleen op de weg is, krijgt hij de onverdeelde aandacht van zijn medemensen. Daar mag hij gezien worden: de Ironman, de “echte”motorrijder, de bikkel.
Maar ach en wee, wanneer het weer lente wordt, dan moet hij uitwijken naar de Sahara of de VRO opleiding en naar zijn lievelingsplaats op de motorbeurs: bij zijn BMW vrienden van de politie met koffers, Schubert systeemhelmen, intercom en oooooooo zo verstandig.
Ben jij een echte RT rijder??
De echte BMW RT rijder heeft een duidelijk en afwijkend profiel ten opzicht van andere motorrijders en kan overal en ten allen tijde herkend worden aan:
1 Een baard in onopvallende doch jeugdige trim (je bent tenslotte motorrijder)
2 Een bril, dan wel zijn eigen bril of een zonnebril in combinatie met
3 Een Schubert systeemhelm
4 Zijn leeftijd van ver boven de 40
5 Overal waar anderen met de auto naar toegaan, komt hij met zijn RT
6 Heeft een duidelijke visie: veel geluid is uit; en scheuren is af te keuren
7 Zoekt zijn vertier graag in het verre buitenland (Sahara, Noord-kaap) waar hij een held is
8 Hangt grote koffers en gigantische topkoffers aan zijn motor
9 Draagt een waterdicht, tropenvast, Noordpool-getest Goretexpak met rug- en schouderbeschermers en aluminium binnenvoering bij voorkeur in de modekleur zwart (om dit allemaal voort te bewegen zijn alleen al minstens 20 pk nodig)
10 Zit rechtop met de knieën zorgvuldig aangesloten aan de tank
11 Heeft een afkeer van sportief motorrijden: “plat” gaan is hem onbekend en zijn voetsteunen en cilinderkoppen zijn alleen beschadigd als hij is gevallen
12 Heeft alleen accessoires waarvan de sportieve motorrijder moet huiveren: verstelbaar scherm, ABS, katalysator, verwarmde handgrepen, intercom
De BMW RT rijder is van binnen een gefrustreerd mens: hij zou ook graag een keer mee doen en onverstandig zijn, meepraten over de PK’s en topsnelheid van zijn motorfiets; maar dat gaat niet. Daarom rijdt hij maar in de winter.
Dan, wanneer normale motorrijders hun motor laten staan, en hij alleen op de weg is, krijgt hij de onverdeelde aandacht van zijn medemensen. Daar mag hij gezien worden: de Ironman, de “echte”motorrijder, de bikkel.
Maar ach en wee, wanneer het weer lente wordt, dan moet hij uitwijken naar de Sahara of de VRO opleiding en naar zijn lievelingsplaats op de motorbeurs: bij zijn BMW vrienden van de politie met koffers, Schubert systeemhelmen, intercom en oooooooo zo verstandig.
- PK
- Berichten: 54
- Lid geworden op: 04 apr 2008, 22:24
- Type: Overig R-serie
- Bijz: R1200GS
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Schalkhaar
- Locatie: Schalkhaar
Hallo Hans,
Een prima profiel, ik kan me er helemaal in vinden
:
* Ik heb geen baard (in ieder geval niet langer dan 2 dagen :) )
* Ik draag contactlenzen
* Ik heb geen systeemhelm (wel een Schuberth)
* Ik ben 41
* klopt helemaal
* Iets meer geluid mag wel wat mij betreft :roll:
* Zou wel graag willen, maar verder dan de Eiffel kom ik meestal niet
* Uiteraard, als je niet met de auto bent wil je toch wat kunnen meenemen
* Met dit weer ben ik er maar wat blij mee :)
* Een andere zithouding is niet vol te houden op de RT
* euh
* Allemaal aanwezig + navigatie
Groet,
Peter
Een prima profiel, ik kan me er helemaal in vinden
* Ik heb geen baard (in ieder geval niet langer dan 2 dagen :) )
* Ik draag contactlenzen
* Ik heb geen systeemhelm (wel een Schuberth)
* Ik ben 41
* klopt helemaal
* Iets meer geluid mag wel wat mij betreft :roll:
* Zou wel graag willen, maar verder dan de Eiffel kom ik meestal niet
* Uiteraard, als je niet met de auto bent wil je toch wat kunnen meenemen
* Met dit weer ben ik er maar wat blij mee :)
* Een andere zithouding is niet vol te houden op de RT
* euh



* Allemaal aanwezig + navigatie
Groet,
Peter
Waarom vier wielen, twee is genoeg.
Waarom vier cylinders, .....
Waarom vier cylinders, .....
- JOS WRSM
- Erelid
- Berichten: 4383
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:08
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Hierbij mijn profiel:
1 Een baard in onopvallende doch jeugdige trim (je bent tenslotte motorrijder) JA
2 Een bril, dan wel zijn eigen bril of een zonnebril in combinatie met JA
3 Een Schubert systeemhelm NEE
4 Zijn leeftijd van ver boven de 40 JA
5 Overal waar anderen met de auto naar toegaan, komt hij met zijn RT NEE
6 Heeft een duidelijke visie: veel geluid is uit; en scheuren is af te keuren JA
7 Zoekt zijn vertier graag in het verre buitenland (Sahara, Noord-kaap) waar hij een held is NEE
8 Hangt grote koffers en gigantische topkoffers aan zijn motor JA
9 Draagt een waterdicht, tropenvast, Noordpool-getest Goretexpak met rug- en schouderbeschermers en aluminium binnenvoering bij voorkeur in de modekleur zwart DEELS
10 Zit rechtop met de knieën zorgvuldig aangesloten aan de tank JA, behalve als opa moe wordt :shock:
11 Heeft een afkeer van sportief motorrijden: “plat” gaan is hem onbekend en zijn voetsteunen en cilinderkoppen zijn alleen beschadigd als hij is gevallen JA
12 Heeft alleen accessoires waarvan de sportieve motorrijder moet huiveren: verstelbaar scherm, ABS, katalysator, verwarmde handgrepen, intercom HELEMAAL
'K ben dus voor 75% een echter ErTeejer
1 Een baard in onopvallende doch jeugdige trim (je bent tenslotte motorrijder) JA
2 Een bril, dan wel zijn eigen bril of een zonnebril in combinatie met JA
3 Een Schubert systeemhelm NEE
4 Zijn leeftijd van ver boven de 40 JA
5 Overal waar anderen met de auto naar toegaan, komt hij met zijn RT NEE
6 Heeft een duidelijke visie: veel geluid is uit; en scheuren is af te keuren JA
7 Zoekt zijn vertier graag in het verre buitenland (Sahara, Noord-kaap) waar hij een held is NEE
8 Hangt grote koffers en gigantische topkoffers aan zijn motor JA
9 Draagt een waterdicht, tropenvast, Noordpool-getest Goretexpak met rug- en schouderbeschermers en aluminium binnenvoering bij voorkeur in de modekleur zwart DEELS
10 Zit rechtop met de knieën zorgvuldig aangesloten aan de tank JA, behalve als opa moe wordt :shock:
11 Heeft een afkeer van sportief motorrijden: “plat” gaan is hem onbekend en zijn voetsteunen en cilinderkoppen zijn alleen beschadigd als hij is gevallen JA
12 Heeft alleen accessoires waarvan de sportieve motorrijder moet huiveren: verstelbaar scherm, ABS, katalysator, verwarmde handgrepen, intercom HELEMAAL
'K ben dus voor 75% een echter ErTeejer
Laatst gewijzigd door JOS WRSM op 04 jan 2009, 11:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
11 Heeft een afkeer van sportief motorrijden: “plat” gaan is hem onbekend en zijn voetsteunen en cilinderkoppen zijn alleen beschadigd als hij is gevallen
12 Heeft alleen accessoires waarvan de sportieve motorrijder moet huiveren: verstelbaar scherm, ABS , verwarmde handgrepen, intercom
JA !!! :lol:
De rest is grappig maar bullshit
12 Heeft alleen accessoires waarvan de sportieve motorrijder moet huiveren: verstelbaar scherm, ABS , verwarmde handgrepen, intercom
JA !!! :lol:
De rest is grappig maar bullshit
- HansD
- Berichten: 3358
- Lid geworden op: 10 sep 2008, 13:30
- Type: R1200RT/LC
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Rotterdam
- Locatie: Bergschenhoek
Mijn Profiel
1 Een baard in onopvallende doch jeugdige trim (je bent tenslotte motorrijder) geen baard
2 Een bril, dan wel zijn eigen bril of een zonnebril in combinatie met Zonnebril Zonnebril
3 Een Schubert systeemhelm Geen shubert, wel systeemhelm
4 Zijn leeftijd van ver boven de 40 32
5 Overal waar anderen met de auto naar toegaan, komt hij met zijn RT helaas niet "kids"
6 Heeft een duidelijke visie: veel geluid is uit; en scheuren is af te keuren mm
7 Zoekt zijn vertier graag in het verre buitenland (Sahara, Noord-kaap) waar hij een held is eifel is ook mooi
8 Hangt grote koffers en gigantische topkoffers aan zijn motor geen topkoffer
9 Draagt een waterdicht, tropenvast, Noordpool-getest Goretexpak met rug- en schouderbeschermers en aluminium binnenvoering bij voorkeur in de modekleur zwart (om dit allemaal voort te bewegen zijn alleen al minstens 20 pk nodig) ongeveer
10 Zit rechtop met de knieën zorgvuldig aangesloten aan de tank klopt
11 Heeft een afkeer van sportief motorrijden: “plat” gaan is hem onbekend en zijn voetsteunen en cilinderkoppen zijn alleen beschadigd als hij is gevallen hoe platter hoe beter, helaas nog geen voetsteun aan de grond
12 Heeft alleen accessoires waarvan de sportieve motorrijder moet huiveren: verstelbaar scherm, ABS, katalysator, verwarmde handgrepen, intercom alleen geen interkom
:lol: :lol: :lol:
2 Een bril, dan wel zijn eigen bril of een zonnebril in combinatie met Zonnebril Zonnebril
3 Een Schubert systeemhelm Geen shubert, wel systeemhelm
4 Zijn leeftijd van ver boven de 40 32
5 Overal waar anderen met de auto naar toegaan, komt hij met zijn RT helaas niet "kids"
6 Heeft een duidelijke visie: veel geluid is uit; en scheuren is af te keuren mm
7 Zoekt zijn vertier graag in het verre buitenland (Sahara, Noord-kaap) waar hij een held is eifel is ook mooi
8 Hangt grote koffers en gigantische topkoffers aan zijn motor geen topkoffer
9 Draagt een waterdicht, tropenvast, Noordpool-getest Goretexpak met rug- en schouderbeschermers en aluminium binnenvoering bij voorkeur in de modekleur zwart (om dit allemaal voort te bewegen zijn alleen al minstens 20 pk nodig) ongeveer
10 Zit rechtop met de knieën zorgvuldig aangesloten aan de tank klopt
11 Heeft een afkeer van sportief motorrijden: “plat” gaan is hem onbekend en zijn voetsteunen en cilinderkoppen zijn alleen beschadigd als hij is gevallen hoe platter hoe beter, helaas nog geen voetsteun aan de grond
12 Heeft alleen accessoires waarvan de sportieve motorrijder moet huiveren: verstelbaar scherm, ABS, katalysator, verwarmde handgrepen, intercom alleen geen interkom
:lol: :lol: :lol:
1 Nee
2 Nee heb een Hyper optic
3 Nee BMW systeemhelm
4 Bijna, nog geen jaar over heen
5 Nee motortje moet af en toe ook rusten
6 Ja maar sportief rijden is ook leuk
7 Geen held maar rij graag in de passen van italie
8 Puur uit bittere noodzaak
9 Nee maar wel beschermd
10 Probeer het altijd wel
11 De kunst om geen schade te maken
12 Ja alles behalve de intercom die is handmatig vizier open vizier dicht
Ja misschien dan toch niet zo'n rt er maar mijn brommert blijft geweldig
Ruud
2 Nee heb een Hyper optic
3 Nee BMW systeemhelm
4 Bijna, nog geen jaar over heen
5 Nee motortje moet af en toe ook rusten
6 Ja maar sportief rijden is ook leuk
7 Geen held maar rij graag in de passen van italie
8 Puur uit bittere noodzaak
9 Nee maar wel beschermd
10 Probeer het altijd wel
11 De kunst om geen schade te maken
12 Ja alles behalve de intercom die is handmatig vizier open vizier dicht
Ja misschien dan toch niet zo'n rt er maar mijn brommert blijft geweldig
Ruud
Gaaf:
1 Een baard in onopvallende doch jeugdige trim (je bent tenslotte motorrijder) Inderdaad nooit ouder dan twee dagen
2 Een bril, dan wel zijn eigen bril Yep! of een zonnebril (niet nodig, want) in combinatie met
3 Een Schubert systeemhelm Yep! (zwart, overigens)
4 Zijn leeftijd van ver boven de 40 Nou nee: 38
5 Overal waar anderen met de auto naar toegaan, komt hij met zijn RT Jammer genoeg niet meer: auto van de baas...
6 Heeft een duidelijke visie: veel geluid is uit; en scheuren is af te keuren Mwah, bij VRO werd mij een toch wel sportieve rijstijl toebedeeld (was overigens nog op mijn K100RT)
7 Zoekt zijn vertier graag in het verre buitenland (Sahara, Noord-kaap) waar hij een held is Zou graag, maar de Noordkaap staat voorlopig nog niet in de planning (kinderen)
8 Hangt grote koffers en gigantische topkoffers aan zijn motor Yep!
9 Draagt een waterdicht, tropenvast, Noordpool-getest Goretexpak met rug- en schouderbeschermers en aluminium binnenvoering bij voorkeur in de modekleur zwart Yep, met het altijd vrolijke grijs als accentkleur, maar in de zomer een apart pak (ook zwart) met veel ventilatiemogelijkheden (om dit allemaal voort te bewegen zijn alleen al minstens 20 pk nodig)
10 Zit rechtop met de knieën zorgvuldig aangesloten aan de tank Zou eigenlijk wel moeten, he
11 Heeft een afkeer van sportief motorrijden: “plat” gaan is hem onbekend en zijn voetsteunen en cilinderkoppen zijn alleen beschadigd als hij is gevallen Helemaaaaal niet!
12 Heeft alleen accessoires waarvan de sportieve motorrijder moet huiveren: verstelbaar scherm, ABS, katalysator, verwarmde handgrepen, intercom en navigatie, aangesloten op de intercom...
1 Een baard in onopvallende doch jeugdige trim (je bent tenslotte motorrijder) Inderdaad nooit ouder dan twee dagen
2 Een bril, dan wel zijn eigen bril Yep! of een zonnebril (niet nodig, want) in combinatie met
3 Een Schubert systeemhelm Yep! (zwart, overigens)
4 Zijn leeftijd van ver boven de 40 Nou nee: 38
5 Overal waar anderen met de auto naar toegaan, komt hij met zijn RT Jammer genoeg niet meer: auto van de baas...
6 Heeft een duidelijke visie: veel geluid is uit; en scheuren is af te keuren Mwah, bij VRO werd mij een toch wel sportieve rijstijl toebedeeld (was overigens nog op mijn K100RT)
7 Zoekt zijn vertier graag in het verre buitenland (Sahara, Noord-kaap) waar hij een held is Zou graag, maar de Noordkaap staat voorlopig nog niet in de planning (kinderen)
8 Hangt grote koffers en gigantische topkoffers aan zijn motor Yep!
9 Draagt een waterdicht, tropenvast, Noordpool-getest Goretexpak met rug- en schouderbeschermers en aluminium binnenvoering bij voorkeur in de modekleur zwart Yep, met het altijd vrolijke grijs als accentkleur, maar in de zomer een apart pak (ook zwart) met veel ventilatiemogelijkheden (om dit allemaal voort te bewegen zijn alleen al minstens 20 pk nodig)
10 Zit rechtop met de knieën zorgvuldig aangesloten aan de tank Zou eigenlijk wel moeten, he
11 Heeft een afkeer van sportief motorrijden: “plat” gaan is hem onbekend en zijn voetsteunen en cilinderkoppen zijn alleen beschadigd als hij is gevallen Helemaaaaal niet!
12 Heeft alleen accessoires waarvan de sportieve motorrijder moet huiveren: verstelbaar scherm, ABS, katalysator, verwarmde handgrepen, intercom en navigatie, aangesloten op de intercom...
- arjl
- Berichten: 99
- Lid geworden op: 26 sep 2008, 00:04
- Type: R1100RT
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Den Haag
- Locatie: Den Haag
Nou, dan kan ik misschien ook wel een duit in het zakje doen:
1 Een baard in onopvallende doch jeugdige trim (je bent tenslotte motorrijder) Nou... Maximaal 1 dag....
2 Een bril, dan wel zijn eigen bril of een zonnebril in combinatie met nee, niet nodig met:
3 Een Schubert systeemhelm C3 Metallic grijs
4 Zijn leeftijd van ver boven de 40 Hhhmmm, is 30 ook goed?
5 Overal waar anderen met de auto naar toegaan, komt hij met zijn RT Toch voornamelijk woon-werk verkeer, met partner gewoon met de auto :shock:
6 Heeft een duidelijke visie: veel geluid is uit; en scheuren is af te keuren klopt enigszins, sportief mag wel overigens....
7 Zoekt zijn vertier graag in het verre buitenland (Sahara, Noord-kaap) waar hij een held is dat klopt, maar niet op de motor, hoewel.... graag ook nog een keer Route 66....
8 Hangt grote koffers en gigantische topkoffers aan zijn motor alleen de topkoffer maar
9 Draagt een waterdicht, tropenvast, Noordpool-getest Goretexpak met rug- en schouderbeschermers en aluminium binnenvoering bij voorkeur in de modekleur zwart (om dit allemaal voort te bewegen zijn alleen al minstens 20 pk nodig) helemaal juist!
10 Zit rechtop met de knieën zorgvuldig aangesloten aan de tank helemaal juist! geeft ook de beste controle over de fiets
11 Heeft een afkeer van sportief motorrijden: “plat” gaan is hem onbekend en zijn voetsteunen en cilinderkoppen zijn alleen beschadigd als hij is gevallen oneens
12 Heeft alleen accessoires waarvan de sportieve motorrijder moet huiveren: verstelbaar scherm, ABS, katalysator, verwarmde handgrepen, intercom Alleen de intercom ontbreekt!
1 Een baard in onopvallende doch jeugdige trim (je bent tenslotte motorrijder) Nou... Maximaal 1 dag....
2 Een bril, dan wel zijn eigen bril of een zonnebril in combinatie met nee, niet nodig met:
3 Een Schubert systeemhelm C3 Metallic grijs
4 Zijn leeftijd van ver boven de 40 Hhhmmm, is 30 ook goed?
5 Overal waar anderen met de auto naar toegaan, komt hij met zijn RT Toch voornamelijk woon-werk verkeer, met partner gewoon met de auto :shock:
6 Heeft een duidelijke visie: veel geluid is uit; en scheuren is af te keuren klopt enigszins, sportief mag wel overigens....
7 Zoekt zijn vertier graag in het verre buitenland (Sahara, Noord-kaap) waar hij een held is dat klopt, maar niet op de motor, hoewel.... graag ook nog een keer Route 66....
8 Hangt grote koffers en gigantische topkoffers aan zijn motor alleen de topkoffer maar
9 Draagt een waterdicht, tropenvast, Noordpool-getest Goretexpak met rug- en schouderbeschermers en aluminium binnenvoering bij voorkeur in de modekleur zwart (om dit allemaal voort te bewegen zijn alleen al minstens 20 pk nodig) helemaal juist!
10 Zit rechtop met de knieën zorgvuldig aangesloten aan de tank helemaal juist! geeft ook de beste controle over de fiets
11 Heeft een afkeer van sportief motorrijden: “plat” gaan is hem onbekend en zijn voetsteunen en cilinderkoppen zijn alleen beschadigd als hij is gevallen oneens
12 Heeft alleen accessoires waarvan de sportieve motorrijder moet huiveren: verstelbaar scherm, ABS, katalysator, verwarmde handgrepen, intercom Alleen de intercom ontbreekt!
- JOS WRSM
- Erelid
- Berichten: 4383
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:08
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Nope, niet 1
Of er moet nog een dame achter een van de nicknames schuilen
: Maar ik geloof het niet.
grtz
Jos


grtz
Jos
Dave schreef:Het lijkt er overigens op dat je ook verplicht bent man te zijn om RT te rijden. Zijn er eigenlijk wel vrouwelijke RT rijdsters? En waar zijn ze dan op dit forum?
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
Echt rt rijder
Ik kan mij vinden in het onderwerp. Ik denk dat ik een echte rt rijder ben. Echter wel baardloos. Maar ik ben vorig jaar nog naar de sahara geweest mijn mijn rtje. Ook Turkije heb ik met de zelfde rt gedaan 4 jaar terug. dus............... Dat profiel past mij wel. Oja ik was in bezit van een oude overheids fiets. K75rt De best fiets die bmw ooit heeft gehad. Na 200.000 km probleemloos afgelegd te hebben is hij helaas overleden.
Binnen kort ga ik een R1100rt kopen. Een uit 2000. Ik hoop dat het verstandig is want ik hoor en lees vele verhalen over schakel problematiek bij deze fietsen maar met name de '96 en '96 Dus ik hoop dat ik dat onder vang met de aanschaf van de 2000 fiets.
Groetjes allen
crash165
Binnen kort ga ik een R1100rt kopen. Een uit 2000. Ik hoop dat het verstandig is want ik hoor en lees vele verhalen over schakel problematiek bij deze fietsen maar met name de '96 en '96 Dus ik hoop dat ik dat onder vang met de aanschaf van de 2000 fiets.
Groetjes allen
crash165
1 Een baard in onopvallende doch jeugdige trim (je bent tenslotte motorrijder)Nee! Na 1 dag niet scheren , irriteert die baardgroei al
2 Een bril, dan wel zijn eigen bril of een zonnebril inderdaad een zonnebril (als de zon schijnt)
3 Een Schubert systeemhelm Nu nog Nolan integraal, maar spoedig een systeem van Schubert
4 Zijn leeftijd van ver boven de 40 ver boven de veertig?? ik ben bijna 35
5 Overal waar anderen met de auto naar toegaan, komt hij met zijn RT Bijna wel ja, behalve als ik met het gezin op pad ga
6 Heeft een duidelijke visie: veel geluid is uit; en scheuren is af te keuren Met oordopjes in hoor je sowieso niet veel, ik vind 180 toch ook al aardig scheuren
7 Zoekt zijn vertier graag in het verre buitenland (Sahara, Noord-kaap) waar hij een held is Ik zou wel willen, maar voorlopig vermaak ik me wel bij het Gardameer en in Toscane. Dat wel weer met de auto trouwens
8 Hangt grote koffers en gigantische topkoffers aan zijn motor ik heb voorlopig genoeg aan mijn zijkoffers
9 Draagt een waterdicht, tropenvast, Noordpool-getest Goretexpak met rug- en schouderbeschermers en aluminium binnenvoering bij voorkeur in de modekleur zwart (om dit allemaal voort te bewegen zijn alleen al minstens 20 pk nodig) Goretex zit t lekkerst, ademt t best.
10 Zit rechtop met de knieën zorgvuldig aangesloten aan de tank klopt
11 Heeft een afkeer van sportief motorrijden: “plat” gaan is hem onbekend en zijn voetsteunen en cilinderkoppen zijn alleen beschadigd als hij is gevallen. Plat gaan doe ik inderdaad niet nee en anders gebeurd het ongemerkt
12 Heeft alleen accessoires waarvan de sportieve motorrijder moet huiveren: verstelbaar scherm, ABS, katalysator, verwarmde handgrepen, intercom Geen intercom , niet nodig , ben vooral alleen op pad
Erg grappig verzonnen. Helaas klopt het niet helemaal, want ik voel me toch echt een echte RT-er[/b]
2 Een bril, dan wel zijn eigen bril of een zonnebril inderdaad een zonnebril (als de zon schijnt)
3 Een Schubert systeemhelm Nu nog Nolan integraal, maar spoedig een systeem van Schubert
4 Zijn leeftijd van ver boven de 40 ver boven de veertig?? ik ben bijna 35
5 Overal waar anderen met de auto naar toegaan, komt hij met zijn RT Bijna wel ja, behalve als ik met het gezin op pad ga
6 Heeft een duidelijke visie: veel geluid is uit; en scheuren is af te keuren Met oordopjes in hoor je sowieso niet veel, ik vind 180 toch ook al aardig scheuren
7 Zoekt zijn vertier graag in het verre buitenland (Sahara, Noord-kaap) waar hij een held is Ik zou wel willen, maar voorlopig vermaak ik me wel bij het Gardameer en in Toscane. Dat wel weer met de auto trouwens
8 Hangt grote koffers en gigantische topkoffers aan zijn motor ik heb voorlopig genoeg aan mijn zijkoffers
9 Draagt een waterdicht, tropenvast, Noordpool-getest Goretexpak met rug- en schouderbeschermers en aluminium binnenvoering bij voorkeur in de modekleur zwart (om dit allemaal voort te bewegen zijn alleen al minstens 20 pk nodig) Goretex zit t lekkerst, ademt t best.
10 Zit rechtop met de knieën zorgvuldig aangesloten aan de tank klopt
11 Heeft een afkeer van sportief motorrijden: “plat” gaan is hem onbekend en zijn voetsteunen en cilinderkoppen zijn alleen beschadigd als hij is gevallen. Plat gaan doe ik inderdaad niet nee en anders gebeurd het ongemerkt
12 Heeft alleen accessoires waarvan de sportieve motorrijder moet huiveren: verstelbaar scherm, ABS, katalysator, verwarmde handgrepen, intercom Geen intercom , niet nodig , ben vooral alleen op pad
Erg grappig verzonnen. Helaas klopt het niet helemaal, want ik voel me toch echt een echte RT-er[/b]
- JOS WRSM
- Erelid
- Berichten: 4383
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:08
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht