Om deze knoppen aan te sluiten op mijn ontwerp (nog in ontwikkeling, maar hij werkt op een breadboard in de basis al wel goed), kan ik de connector (een AMP 1-967587-3) die hier op zit er natuurlijk afknippen en op een andere manier aansluiten, maar ik kan natuurlijk ook gewoon de bestaande connector laten zitten en gebruik maken van een passende female connector:
Nu heb ik deze connectoren (AMP 1-967616-1) al besteld, maar het kan even duren voordat ze binnenkomen en nu vraag ik mij af of er mensen zijn die weten of op een R1150RT, die niet af fabriek is uitgevoerd met een radio (-voorbereiding), wél deze connector al aanwezig heeft op de kabelboom.
Als dat zo is, dan kan ik die natuurlijk ook gewoon van de huidige kabelboom afknippen en gebruiken.
Mijn vraag is dus: kan iemand mij hier uitsluitsel over geven, voordat ik al het Tupperware er afhaal om er uiteindelijk zelf achter te komen?
Uiteraard zal ik, wanneer mijn probeersel naar tevredenheid werkt, hier verslag van doen en het ontwerp en de software met belangstellenden delen.