gezocht voor 1150rt
Moderator: RT_Patrick
gezocht voor 1150rt
Hey,
Weet er iemand een adres waar ik een spuitbus kleurcode 794 kan bestellen?
Thx
Thx
- HansD
- Type: R1200RT/LC
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Rotterdam
Re: gezocht voor 1150rt
http://www.spuitbuswinkel.nl/ALLO417 schreef:Hey,
Thx
Hans
Pas op met deze site volgens mijn virusscanner zit er een Java Script Exployt in.
Wat die precies doet weet ik niet maar AVG valt er wel over.
Ik kan er naast zitten maar een gewaarschuwd mens telt voor 2 !
Deze melding geeft de virusscanner:
http://picasaweb.google.nl/lh/photo/DPA ... directlink
Wat die precies doet weet ik niet maar AVG valt er wel over.
Ik kan er naast zitten maar een gewaarschuwd mens telt voor 2 !
Deze melding geeft de virusscanner:
http://picasaweb.google.nl/lh/photo/DPA ... directlink
Inderdaad, mijn virusscanner sluit de pagina onmiddelijk af met een waarschuwing .
- Berrybeer
- 2023
- Type: R1150RT
- Bijz: met alles d'rop & d'ran..
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Uden
hier idem dito... _003
- HansD
- Type: R1200RT/LC
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Rotterdam
Vreemd, ik heb nergens last van. Mijn anti-virus en firewall staan aan en geven waarschuwingen op andere sites, dus ik neem aan dat ze gewoon hun werk doen.
Is het gelijk bij de home page, of bij het doorklikken naar een bepaalde pagina?
Hans
Is het gelijk bij de home page, of bij het doorklikken naar een bepaalde pagina?
Hans
Het is direct bij de homepage, deze wordt geladen en daar wordt een java aangeroepen die , als je goed oplet van een site uit Duitsland komt.
bedankt iedereen .
Heb rond Gent een winkel gevonden waar men deze maakt.
Gr
allo
Heb rond Gent een winkel gevonden waar men deze maakt.
Gr
allo
Ik heb ook geen probleem met deze site (thuis: Mcafee scanner, ook op mijn werk niet), zelfs al 2 keer in de afgelopen 4 maanden besteld en tevens bij de meneer in de winkel geweest. Deze meneer/winkel doet in ieder geval niemand kwaad.
Waarschijnlijk komt dat java script omdat er koppelingen zitten naar andere sites om de juiste kleurcodes en formules e.d. op te kunnen zoeken en vragen.
Je kan namelijk zelfs een recept van jou kleurcode opvragen en deze meenemen naar je plaatselijke spuiter om je wat dan ook in die kleur te spuiten.
Dus no worries.
En stuur anders even de scanner melding naar deze winkel, dan kunnen ze het nakijken.
Waarschijnlijk komt dat java script omdat er koppelingen zitten naar andere sites om de juiste kleurcodes en formules e.d. op te kunnen zoeken en vragen.
Je kan namelijk zelfs een recept van jou kleurcode opvragen en deze meenemen naar je plaatselijke spuiter om je wat dan ook in die kleur te spuiten.
Dus no worries.
En stuur anders even de scanner melding naar deze winkel, dan kunnen ze het nakijken.
Vandaag nog ff geprobeerd en idd geen melding meer, zal wel opgelost zijn.
De virus melding gaf eerder een link aan welke niet is van een javascript voor kleurcodes .......... eerder waar je zelf een kleur van krijgt :lol:
De virus melding gaf eerder een link aan welke niet is van een javascript voor kleurcodes .......... eerder waar je zelf een kleur van krijgt :lol:
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht