Clignoteur schakelaars
Moderator: RT_Patrick
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
- HansD
- Type: R1200RT/LC
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Rotterdam
Clignoteur schakelaars
Ook na een jaar lukt het mij niet om de knipperlichten met 1 beweging uit te schakelen en blijkt regelmatig dat mijn knipperlichten nog vrolijk knipperen. Ik begin het een beetje zat te worden.
(Ik ben eigenljk verbaasd dat daar nog geen topic over is).
Ik heb wel eens op de R1200 GS en K1200GT gereden en daar zit een heel ander, lichter schakelaartje op dat heel makkelijk en effectief in het gebruik is (lees: aanraken en vergeten).
Hans
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
Bij mij is het aantikken en uit. Wat ik wel gemerkt heb is dat je in een vloeiende beweging je duim omhoog moet doen tegen het schakelaarhuis en daarna naar je toe bewegen. Dis niet met je duim de schakelaar direct in proberen te drukken. Dan gaat het bij mij ook fout.
Anders even bij Wünderlich shoppen,
http://www.wunderlich.de/frame.php?prod ... roupid=961
Lost je probleem helemaal op denk ik.
Succes.
- PaulRS
Bovendien heb ik ook nog dat ding dat je bij wunderlich kunt kopen.
Een "signal minder" van Kisan. Heb de mijne uit amerika besteld.
128 dollar inclusief verzendkosten, en 24 euro erbovenop voor de douane.
Met dollarkoers van 1,50 was ik dan net ff goedkoper uit. bovendien zitten er nog meer leuke gadgets op dan alleen maar automatisch uitschakelen van je richting-knippers.
- HansD
- Type: R1200RT/LC
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Rotterdam
Verhip - die schakelaar gaat echt omhoog en niet naar beneden of voorwaarts!! Vreselijk stom!
Met de beweging omhoog gaat het al een stuk beter. (nu alleen nog een verkeerde gewoonte afleren)
Ga ook kijken naar de "Kisan signal minder" (klinkt toch heel anders dan: "Blinker waechter")
Bedankt allemaal.
Hans
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht