Markus schreef:Ik weet niet hoe je die 4,1l voor elkaar krijgt. Wordt er dan wel gas gegeven?
Mijn 1200rt rijdt zo goed als dagelijks, momenteel ongeveer 67k gelopen maar zelfs met alleen snelweg km's rondom de 110/120 krijg ik dat niet in beeld.
En ik sprint toch niet van stoplicht naar stoplicht en geef geen extra gas naast de cruise control.
Bandjes netjes op 3 bar, wat rest mij dan nog meer?
Als je geen gas geeft Markus kom je niet vooruit...
Wij rijden gemiddeld zo'n 10 km boven de maximum snelheid maar houden dit wel constant vol.
Niet alleen op de rechte stukken maar ook zoveel mogelijk in de bochten. Ja, hij zal dan wel afgeschuind moeten worden. Ik gebruik mijn banden over de volle breedte en een setje banden gaat bij mij vaak maar max 12.000km mee.
En ja, ook wij worden wel eens voorbij gereden door snellere motoren op de rechte stukken maar 3 bochten verder zitten we er dan al weer achter.
Vaak is het ook ver vooruit kijken, op tijd gas loslaten, zo min mogelijk remmen en zoveel mogelijk in de 6 blijven rijden.
Mijn motormaat kwam onderweg uit op 4.0 liter, op het einde was het ook 4,1.
Op en neer naar mijn werk, ongeveer 10 kilometer met een stuk van zo'n 2 km snelweg is mijn gemiddelde verbruik 4,3 liter.
Just like surfing the web has nothing to do with the ocean, you will never feel the thrill of twisting the throttle from behind a desk..