Denk dat niemand die combinatie van
én defecte meetlint (lees: gele waarschuwingsled aan & knipperende brandstof-symbool op het dashboard)
én 1-of-andere (meer) ernstige storing (oliedruk/stand, bandenspanning, oververhitting, acculaadstroom, dus rode, al dan niet knipperende, rode waarschuwingsled) heeft meegemaakt.
Maar jij kan dat nu zelf (ook) uitproberen;
Rij ff een rondje met je motor, terwijl die

gele waarschuwingsled brandt in verband met het (onjuiste) brandstofniveau.
Kijk, als het veilig kan (!), ff of je BC de bandendruk weergeeft. (lees: voldoende snelheid/beweging om die sensoren "wakker te schudden")
Parkeer daarna de motor, zorg dat je een luchtpomp bij de hand heb, en laat 1 van je banden goed deel leeglopen. (voorzichtig pennetje in het ventiel indrukken).
Bij een te lage of te hoge bandenspanning "buiten de toleranties" zal de waarschuwingsled rood moeten gaan knipperen, samen met het band-symbool op het dashboard.
We lezen graag je relaas & bevindingen dan.
