Zo, we zijn nu een paar weken verder en de oplossing komt maar niet dichterbij....
Ondertussen is de rechter-xenon er helemaal mee opgehouden. Links brand prima.
Waar ik eerst het waarschuwingslampje kreeg nadat ik gestart had, brandde hij nu ineens al direct nadat ik het contact aan had gezet....duurde ff voordat ik in de gaten had dat de lamp nu echt niet werkte.... :lol: (best fel dat xenon.... )
Nieuwe lamp gekocht, maar geen resultaat

Vreemd, dus gaan we de andere kant opzoeken. Lampen (ook degene die "stuk" zou zijn) aangesloten op de balasten van mijn andere motor et voila! ze werkten allemaal!
Conclusie: er moest een probleem met de nieuwe balast/aansluiting van de Pilot Pro zijn....
Oude H7 lamp aangesloten op de oude voet, en dat werkte allemaal weer prima, dus ook daar geen probleem.
Nu rijd ik dus met een xenon-lamp op links, een halogeen op rechts en led-dagrijverlichting/verstralers (noem het wat je wilt )
Enige probleem nu: het waarschuwingslampje brand nog steeds!
Starte ik gisteren de motor was de melding ineens weg, reed ik vanochtend weer, brandde het lampje toch weer.....
Balast word terug gestuurd naar Pilot en onder de garantie vervangen voor een nieuwe.
Ik heb mij vandaag (nogmaals) eens in alle draadjes op dit forum verdiept en lees dat de rechterlamp vaker problemen geeft. Er word bijv. een relaiskabel gesuggereerd.
Heeft iemand ondertussen een idee/oplossing/ervaring met dit probleem?
Ik ben nog niet bij Kenny geweest, moet mij daar maar eerst even netjes voorstellen enzo....
Weet iemand of Kenny ook de computer uit kan lezen? Misschien is het een storing in het systeem?