Ik ben ze vooralsnog niet tegengekomen voor de 11xxRT's, kant-en-klaar.
Voor de 1200RT bestaan ze wel;
http://www.bmrproducts.com/proddetail.p ... 20_DLM_R12
Ik ben zelf ooit aan de slag gegaan (toen ik nog een 1100RT bezat) met een "eenvoudige" (brede) L-plaatje gemaakt (van aluminium) die achter(!) de 3x pennen die de spiegelbehuizing op zijn plek houden, te monteren. Aluminium omdat het gemakkelijk(er) in vorm te buigen is zodat het de contouren van de spiegelbehuizing kon volgen en omdat het dun genoeg was opdat de spleet tussen de overige tupperware en de spiegelbehuizing niet te groot werd.
Totdat ik een setje "overheids-beugeltjes" tegenkwam die ik toen in de speakepgaas heb laten monteren.
Maar het voorbereidende werk had ik al zo'n beetje uitgewerkt, alleen kan ik de tekeningen (met de maten e.d) niet meer terughalen van het goudpapier, sorry!
Dus kant-en-klaar niet, maar met enige creativiteit is er wel zelf iets te maken, denk ik zo.
Let wel op;
Aluminium is niet echt stijf en flexibel, als je verstralers van te groot gewicht zijn kan het behoorlijk gaan trillen. Hou in je constructie er dus rekening mee dat 1x bevestigingspunt mogelijk niet genoeg is om dat tegen te gaan.