Motor van de zaak

Alles op OFF TOPIC gebied

Moderator: RT_Patrick

robi
Type: R1200RT
Bijz: Graphit
V-stream ruit
Zumo 595
Sena SMH10
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: overijssel

Motor van de zaak

Ongelezen bericht door robi »

Zojuist een artikel gelezen over een motor van de zaak. Uiteraard met de daarbijbehorende voordelen. Leuk artikel met een kort interview met BMW dealer van harten. Interesse? Www.dezaak.nl/auto[img]http://images.ta ... c4b403.jpg[/img]
Knowledge speaks, but wisdom listens
HansD
Type: R1200RT/LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Rotterdam

Re: Motor van de zaak

Ongelezen bericht door HansD »

Leuk artikel, maar de genoemde prijzen zijn wel allemaal aan de optimistische kant. En men vergeet vaak dat, tenzij je in de winter door rijdt met de motor, deze kosten erbij komen; naast de autokosten.
Bert M
Erelid
Erelid
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: F650GS
Land: Verenigd Koninkrijk
Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire

Ongelezen bericht door Bert M »

Ik heb al een tijdje een zakelijke motor en ik zie nog steeds alleen maar voordelen!

[groet]

Bert M
Met vriendelijke motorgroet
Bert M

Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
HansD

Ik ook. ik rijd 's winters ook en heb daardoor geen auto er naast nodig. Dan is het ook financieel aantrekkelijk.
Lemoi
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: 's-Hertogenbosch

Ongelezen bericht door Lemoi »

De baas heeft mijn motor gekocht. Ik zie ook alleen maar voordelen. En rij ook het hele jaar. En het is gewoon.leuk voor je werk te toeren Big RT Smile

Een lease auto zo niets voor mij zijn. Eerst al een betaalde parkeerplaats thuis. Dan al die files. En het parkeren. (Ik bezoek nogal wat beurzen waar toe en afvoer van verkeer vaak geen pretje is naast parkeren). Dan die bijtelling.....
Bert M
Erelid
Erelid
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: F650GS
Land: Verenigd Koninkrijk
Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire

Ongelezen bericht door Bert M »

Ik combineer de bedrijfsmotor met een Jaguar van de zaak die ik ook privé gebruik (deze valt onder de voordelige 15 jaar+ regeling). Door deze constructie betaal ik per maand circa 120 euro netto bijtelling en heb maximaal afschrijvingsvoordeel op de zaak. De 15+ regeling zal ongetwijfeld over niet al te lange tijd op de schop gaan, maar wanneer dat zover is, is de Jaguar volledig gerestaureerd en gaat deze tegen boekwaarde over op privé en zal dan wellicht vervangen worden door een rechtsgestuurd voertuig van Engelse makelij.

[groet]

Bert M
Met vriendelijke motorgroet
Bert M

Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
HansD

Bert M schreef:Ik combineer de bedrijfsmotor met een Jaguar van de zaak die ik ook privé gebruik (deze valt onder de voordelige 15 jaar+ regeling). Door deze constructie betaal ik per maand circa 120 euro netto bijtelling en heb maximaal afschrijvingsvoordeel op de zaak. De 15+ regeling zal ongetwijfeld over niet al te lange tijd op de schop gaan, maar wanneer dat zover is, is de Jaguar volledig gerestaureerd en gaat deze tegen boekwaarde over op privé en zal dan wellicht vervangen worden door een rechtsgestuurd voertuig van Engelse makelij.

[groet]

Bert M
Zwaar leven _004
Een oude jag rijden is nog een van mijn dromen, xjs bijvoorbeeld.
Inspector Gadget

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

Voor degene die het blad DeZaak niet ontvangen maar toch het artikel(tje) willen lezen;
http://www.dezaak.nl/motor-van-de-zaak- ... 08606.html
Arjan W
2024
2024
Type: R1150RT
Bijz: De bestuurder
Woonplaats of omgeving: Amersfoort

Ongelezen bericht door Arjan W »

Bert M schreef:Ik combineer de bedrijfsmotor met een Jaguar van de zaak die ik ook privé gebruik (deze valt onder de voordelige 15 jaar+ regeling). Door deze constructie betaal ik per maand circa 120 euro netto bijtelling en heb maximaal afschrijvingsvoordeel op de zaak. De 15+ regeling zal ongetwijfeld over niet al te lange tijd op de schop gaan, maar wanneer dat zover is, is de Jaguar volledig gerestaureerd en gaat deze tegen boekwaarde over op privé en zal dan wellicht vervangen worden door een rechtsgestuurd voertuig van Engelse makelij.

[groet]

Bert M
Als ik weer voor me zelf zou werken zou ik het exact zo doen _004 .
De rit is altijd het mooist, na de warme thuiskomt!Liever tien keer neon-yellow, dan een keer niet gezien.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “RT Café”