heeft iemand enig idee wat deze lekkage veroorzaakt?
Ik heb op de foto aangegeven met de rode pijl het gebied waarboven de lekkage
vandaan komt.

Het betreft een

Moderator: RT_Patrick
De meesten van ons doen dat rijdend . . .Wally69 schreef:Het blijft wel de ultieme manier om je motor goed te leren kennen
+1 (alleen "altijd" = voornamelijk")Benji schreef:Voor onderdelen ga ik altijd bij http://www.hobbyist.nl
Wally69 schreef:Klus is klaar, gister de krukas keerring en balans-as keerring erin getikt en koppelingsplaat vernieuwd (was niet echt nodig).
Ook motor en versnellingsbak olie vernieuwd en olie en luchtfilter vervangen.
Totale kosten €240,-
JeHo, het terugplaatsen van de achterkant met de cadan gemonteerd was geen enkel probleem in m'n eentje alleen het
afdichtings rubber tussen v-bak en cardan voorzien van een sluitring (ty-rip) is lastig.
Bij deze wil ik allen bedanken die meegedacht hebben met mij en voor de alle tips & tricks -top-
+ 1 . . . met alle respect!Jos WRSM schreef:Met alle respect . . . .![]()
Wally69 schreef:Klus is klaar, gister de krukas keerring en balans-as keerring erin getikt en koppelingsplaat vernieuwd (was niet echt nodig).
Ook motor en versnellingsbak olie vernieuwd en olie en luchtfilter vervangen.
Totale kosten €240,-
JeHo, het terugplaatsen van de achterkant met de cadan gemonteerd was geen enkel probleem in m'n eentje alleen het
afdichtings rubber tussen v-bak en cardan voorzien van een sluitring (ty-rip) is lastig.
Bij deze wil ik allen bedanken die meegedacht hebben met mij en voor de alle tips & tricks -top-
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!