heeft iemand enig idee wat deze lekkage veroorzaakt?
Ik heb op de foto aangegeven met de rode pijl het gebied waarboven de lekkage
vandaan komt.

Het betreft een
 bouwjaar 2011
 bouwjaar 2011Moderator: RT_Patrick

bouwjaar 2011
 bouwjaar 2011 

De meesten van ons doen dat rijdend . . .Wally69 schreef:Het blijft wel de ultieme manier om je motor goed te leren kennen
 . . . maar op deze manier kun je het ook opvatten!
  . . . maar op deze manier kun je het ook opvatten!   

+1 (alleen "altijd" = voornamelijk")Benji schreef:Voor onderdelen ga ik altijd bij http://www.hobbyist.nl

Wally69 schreef:Klus is klaar, gister de krukas keerring en balans-as keerring erin getikt en koppelingsplaat vernieuwd (was niet echt nodig).
Ook motor en versnellingsbak olie vernieuwd en olie en luchtfilter vervangen.
Totale kosten €240,-
JeHo, het terugplaatsen van de achterkant met de cadan gemonteerd was geen enkel probleem in m'n eentje alleen het
afdichtings rubber tussen v-bak en cardan voorzien van een sluitring (ty-rip) is lastig.
Bij deze wil ik allen bedanken die meegedacht hebben met mij en voor de alle tips & tricks -top-

+ 1 . . . met alle respect!Jos WRSM schreef:Met alle respect . . . .
Wally69 schreef:Klus is klaar, gister de krukas keerring en balans-as keerring erin getikt en koppelingsplaat vernieuwd (was niet echt nodig).
Ook motor en versnellingsbak olie vernieuwd en olie en luchtfilter vervangen.
Totale kosten €240,-
JeHo, het terugplaatsen van de achterkant met de cadan gemonteerd was geen enkel probleem in m'n eentje alleen het
afdichtings rubber tussen v-bak en cardan voorzien van een sluitring (ty-rip) is lastig.
Bij deze wil ik allen bedanken die meegedacht hebben met mij en voor de alle tips & tricks -top-

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg) Peter
  Peter  

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!