Helemaal mee eensStoffel schreef:Forum runner ervaar ik wel als de beste moet ik zeggen!

Moderator: RT_Patrick
moh_fan schreef:Mooi balen dan...
Na de iPhone-update geen probleem met TouchBB
Ik gebruik ForumRunner 1.1.14 op een HTC Desire met Android 2.2.The remote server sent an
unparsable result. This could
be a result of the forum
software plugin being outdated
Volgens mij moeten de beheerders de software updaten.AGVerheij schreef:Toen ik van het weekeinde probeerde het forum te laden met ForumRunner, kreeg ik deze melding:Ik gebruik ForumRunner 1.1.14 op een HTC Desire met Android 2.2.The remote server sent an
unparsable result. This could
be a result of the forum
software plugin being outdated
Als ik de enige ben met dit probleem zal het wel aan mijn toestel liggen, maar zijn er meer die niet mobiel mee kunnen discuzeuren ??
, GerbeRT
Het gaat om een software update van forumrunner.Jos WRSM schreef:Ik heb de laatste softeware van Tapatalk geinstalleerd en geeft geen foutmeldingen . . . .
probeer het allemaal nog maar eens . . .
Met forumrunner net geprobeerd, maar nog steedsJos WRSM schreef:Ook deze is zojuist geinstalleerd . . . .
De mail notificaties stromen weer binnen, dat is goed nieuwsJos WRSM schreef:Ik weet het . . . .er doen zich momenteel meer fouten voor. We doen ons best . . . .
Dan kan ik deze in forumrunner (helaas) verwijderen.Jos WRSM schreef:Klopt, het was de mod. van Forumrunner die voor onze problemen zorgde. Die hebben we dus uit moeten zetten. Helaas voor deze gebruikers, maar het is niet anders . . . .![]()
mvrgr
Jos
vuurvreter schreef:Dan kan ik deze in forumrunner (helaas) verwijderen.Jos WRSM schreef:Klopt, het was de mod. van Forumrunner die voor onze problemen zorgde. Die hebben we dus uit moeten zetten. Helaas voor deze gebruikers, maar het is niet anders . . . .![]()
mvrgr
Jos
Is het misschien een optie om eens contact op te nemen met Bert Meijerink van het K forum?Jos WRSM schreef:Er worden voor PHPBB vele mod's aangeboden. Er is geen duidelijk zicht op deugdelijkheid/betrouwbaarheid van deze modificaties . . . . Kennelijk was deze niet helemaal betrouwbaar . . . . met alle gevolgen van dien . . . . Ik ben dus nu extra voorzichtig geworden . . . . .
vuurvreter schreef:Dan kan ik deze in forumrunner (helaas) verwijderen.Jos WRSM schreef:Klopt, het was de mod. van Forumrunner die voor onze problemen zorgde. Die hebben we dus uit moeten zetten. Helaas voor deze gebruikers, maar het is niet anders . . . .![]()
mvrgr
Jos
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!