Tapatalk, mobiel toegang tot het forum

Hulp, meld storingen, melding modificaties.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
Mike Philippens

Tapatalk, mobiel toegang tot het forum

Ongelezen bericht door Mike Philippens »

Is dit iets voor het forum: Tapatalk.
Dit is een plugin voor forums zoals vBulletin en PhpBB (wat dit forum gebruikt) en zorgt ervoor dat je met je smartphone (iPhone, Android en Nokia) het forum kunt benaderen. De plugin voor het forum is gratis, en de basis-app voor je smartphone ook. Voor de smartphone is ook een betaalde versie beschikbaar die wat meer kan.

Het lijkt me wel leuk om af en toe op mijn Android gadget het forum te lezen. Voelt onze beheerder daar ook voor?
ed1974

Re: Tapatalk, mobiel toegang tot het forum

Ongelezen bericht door ed1974 »

Lijkt mij een goed idee! _004
Wildripper
Type: R1200RT
Land: Tsss echt niet
Woonplaats of omgeving: Westfriesland

Ongelezen bericht door Wildripper »

Ik log gewoon in met mijn Nokia N97, dus waarom heb ik dan een plugin nodig? Big RT Smile
Zümo XT
Mike Philippens

Ongelezen bericht door Mike Philippens »

Wildripper schreef:Ik log gewoon in met mijn Nokia N97, dus waarom heb ik dan een plugin nodig?
Je kunt natuurlijk met elk apparaat met browser inloggen, ook met iPhone en Android. Het is trouwen een los programma, de plugin is voor de websitebeheerder. Dan herkent het forum automagisch dat jij met een ondersteund apparaat inlogt en voert de juiste info aan het Tapatalk programma op je apparaat. Op die manier wordt het op een makkelijkere manier gepresenteerd, zonder dat je hoeft in te zoomen of welke truuk dan ook overhoop gehaald moet worden om een webpagina in 1x leesbaar op een klein scherm te brengen.
Wildripper
Type: R1200RT
Land: Tsss echt niet
Woonplaats of omgeving: Westfriesland

Ongelezen bericht door Wildripper »

Tanx Mike, zal er eens naar kijken.
Zümo XT

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Over het forum”