TouchBB foutmelding

Hulp, meld storingen, melding modificaties.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
stefke
Type: R1100RT
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: veluwe

TouchBB foutmelding

Ongelezen bericht door stefke »

Sinds enkele weken kan ik het forum niet meer bereiken via de TouchBB app op mijn iPhone. Ik heb alle instellingen gecontroleerd, maar hij blijft melden dat de server niet bereikt kan worden. Zijn er anderen die hier ook last van hebben, of een oplossing weten _001

Groeten, Stefke
Groet, Steven
RhanRT

Re: TouchBB foutmelding

Ongelezen bericht door RhanRT »

geen idee Stef, wij gebruiken Tapatalk (gratis versie) en die werkt goed.

groet,

Han
Hazeldonk
Type: R1200RT
Bijz: Xenon verlichting, valbeugels, HyperPro veren.
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Dordrecht
Contacteer:

Ongelezen bericht door Hazeldonk »

RhanRT schreef:geen idee Stef, wij gebruiken Tapatalk (gratis versie) en die werkt goed.

groet,

Han
Sinds kort ook aan de iPhone en heb over dit,Tapatalk, onderwerp een vraag: "is het echt DE manier om mobiel op het forum te zijn"? Is niet helemaal gratis maar als het maar aan de verwachtingen voldoet.

Ben
R 1200RT 2005 met Pilot Xenon 5000K, Zumo 350LM, SHOEI MULTITEC, SENA SMH5 headset, Nikon D60 en Sony Cyber-shot. Lid BMW Club Nederland, ANWB, WW.

Ooit:
Jawa 350
Honda 250N
Yamaha 1100XS
Kawasaki 1000ST
BMW R 90S
BMW R 100RS
BMW K 1200LT

Qua Patet Orbis.
http://www.r-1200rt-onderweg.nl
RhanRT

Ongelezen bericht door RhanRT »

Hazeldonk schreef:
RhanRT schreef:geen idee Stef, wij gebruiken Tapatalk (gratis versie) en die werkt goed.

groet,

Han
Sinds kort ook aan de iPhone en heb over dit,Tapatalk, onderwerp een vraag: "is het echt DE manier om mobiel op het forum te zijn"? Is niet helemaal gratis maar als het maar aan de verwachtingen voldoet.

Ben

Ja absoluut Ben, via Tapatalk krijg ik alle nieuwe postingen van het forum binnen (en kan ze beantwoorden) kan kiezen voor elk forum-topic, heeft een zoek functie en zie mijn pb-mail.
Dus helemaal compleet.

groet,
Han
stefke
Type: R1100RT
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: veluwe

Ongelezen bericht door stefke »

Ik heb inmiddels ook Tapatalk, maar TouchBB was handiger toen hij nog werkte... Bij Tapatalk doet mijn zoekfunctie het niet. De rest werkt prima.
Groet, Steven

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Over het forum”