Ik ben een van de gelukkigen met een defecte i-abs-unit. Ik heb een

Wat nu. Ik had al op marktplaats gezien dat er een i-abs unit te koop stond voor 500 euro. Echter deze bleek net voor mijn neus weggekaapt. Verder lezend kwam ik een revisie bedrijf tegen. Ook ben ik een is gaan googlen en vond diverse items over pomp revisie. Nu ben ik niet onhandig en van huis uit electronicus en gewend dingen uit elkaar te halen. Dus dacht ik er aan om zelf eens te gaan stoeien met deze pomp. Stuk istie toch al dus wat kan er mis gaan. Vervolgens heb ik inmiddels de pomp uitgebouwd, van remolie ontdaan en alle openingen en stekkers geseald en tenslotte gereinigd. Om de boel los te schroeven zijn speciale bits of schroevendraaiers nodig met een tri-wing model. Deze kan ik bij conrad bestellen of bij een speciaalzaak. Daarna zou ik kunnen beginnen met demonteren. Echter waarom zou ik niet de vraag aan jullie forum leden stellen of er iemand is die dezelfde gedachte heeft en zelfs ervaring heeft opgedaan. Wellicht kan adviseren of ander nuttige tips en trics, do's en don't -s te geven. Ik wacht jullie reacties met spanning af.
Alvast bedankt voor het meedenken.
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)