Vorige week leverde ik mijn wielen met versleten rubber in bij [url=www.http://motorserviceamersfoort.com]MSA[/url], om de velgen te laten poedercoaten en vers rubber te laten leggen.
Vandaag zijn de wielen weer omgewisseld en wat is het gaaf geworden!

Helaas was ik - heel dom - mijn fotocamera vergeten, dus bovenstaande zijn maar 'telefoon-foto's'.
eRTee was overigens door het slechte weer van afgelopen week ook niet echt fotogeniek...
De kleur van de velgen is matt-zwart geworden, banden voor en achter Michelin Pilot Road III.
Recycling-kosten betaalde ik voor:
Dunlop RoadSmart II die als voorband 22.295km aflegde.
Michelin Pilot Road III die maar liefst 34.096km rijgenot opleverde!

ThanX again Kenny!

maar bij mijn banden (MPR3) kwamen na 15600 km de koordlagen van de achterband er al licht doorheen en de voorband zat op de slijtnokken.
  maar bij mijn banden (MPR3) kwamen na 15600 km de koordlagen van de achterband er al licht doorheen en de voorband zat op de slijtnokken.

met onderste kuipdeel mat zwart en dan zwarte velgen voor. Maak me gek, misschien ooit in de toekomst.
  met onderste kuipdeel mat zwart en dan zwarte velgen voor. Maak me gek, misschien ooit in de toekomst.   met koffers in zilverkleur met zwarte velgen, lijkt wel 10 jaar jonger hierdoor.
 met koffers in zilverkleur met zwarte velgen, lijkt wel 10 jaar jonger hierdoor.