Waaromm heeft de GS hier eigenlijk geen last van? Volgens mij omdat het stuur zelf van de GS een volledig andere constructie is met de daar bij behorende natuurlijke frequentie die blijkbaar in een gebied ligt dat hij voor ons als berijder geen hindelijke trillingen doorgeeft waardoor wij geen trillingen ervaren en zeggen dat de GS niet trilt.
De 'simpelste' manier om dit te staven is om een 1150RT uit te rusten met een GS-stuur. Benodigd zijn het stuur, de bevestigingsbeugels van het stuur en mogelijk de kroonplaat, als je daar van mag spreken bij deze voorvorken. Een van de vragen is of de kroonplaat en vorkpoten van de 1150RT en de 1150GS zoveel verschillen dat het GS-stuur niet kán passen op de RT kroonplaat of dat de GS kroonplaat niet te monteren op de RT-vorkpoten. Van de destijds de 1100RS en de 1100RT waren de constructie van de voorvork en de kroonplaat dusdanig verschillend dat die niet uitwisselbaar waren. Ik weet niet hoe het met de huidige 1150XX er voor staat.
Wie heeft voor mij informatie waardoor ik verder kan puzzelen om deze test eens uit te voeren?