Speling in stuur

Alle overige technische zaken.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
Ed Spijker
Type: R1100RT

Speling in stuur

Ongelezen bericht door Ed Spijker »

Wie herkent onderstaande probleem momenteel heb ik daar ook last van, naar dat ik de voorvork gespoten heb en terug heb geplaatst kan ik het stuur ligt bewegen het is minimaal maar irritant Volgens de motorzaak komt dit vaker voor bij BMW en op te lossen door nieuwe rubbers te plaatsen Nu is mijn vraag is dit de doen als je de kroonplaat laat zitten of moet je ze er inpersen want dan zal je de kroonplaat moeten verwijderen Groet Ed

Speling in stuur R 1200 R
Moderators: Jenny54, Walter, Jos wRSm

Gesloten onderwerp

2 berichten • Pagina 1 van 1
Speling in stuur R 1200 R
door hvdschaft » za aug 21, 2010 9:24 pm
Hallo,

Mijn vrij nieuwe R 1200 R heeft na iets meer dan een jaar oud al een nieuw lager in de kroonplaat. Er zat nml. speling op zodanig dat ik het stuur aan de uiteinden op en neer kon bewegen. Nu merk ik wel minder speling maar er zit nog altijd wel iets speling op. Heeft iemand ook zulke ervaringen?

Gr,
Hein
hvdschaft

Re: Speling in stuur R 1200 R
door marcmuts » zo aug 22, 2010 2:08 pm
Je bent de eerste die ik erover hoor binnen één jaar. Ik mag hopen dit dit exemplarisch is, van de andere kant is het dus nog garantiewerk en niet gevaarlijk. (Het kan natuurlijk altijd, geen enkele onderdelenleverancier levert 100%)

BMW F650 GS, Kawasaki KLE 500, BMW R1200GS, BMW F800GS, BMW R1200RT MY2010 Lifestyle

marcmuts
Senior-RT-lid

m/v: Man
type: R1200RT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Rotterdam
Gesloten onderwerp
2 berichten • Pagina 1 van 1
Keer terug naar Over: Banden - Velgen - Wielen

Ga naar: