Sinds kort ben ik aan het rondlezen op het forum, in de hoop dat ik jullie geen technische vragen hoefde voor te leggen. Helaas ben ik onderstaande problematiek niet tegengekomen op dit forum (of kan ik écht niet zoeken).
Ik heb nu ongeveer een half jaar een

Vorige week een nieuwe koppelingsplaat gekregen en een grote beurt. Ik kreeg van de monteur in een gesprek te horen dat de motor er erg netjes uit zag en dat de accu naar zijn mening net vernieuwd was.
Vandaag viel de motor uit tijdens het rijden (derde versnelling, 2500 toeren). Met wat moeite startte het beestje weer, maar na 2 kilometer, hetzelfde verhaal. Vervolgens kreeg ik 'm ook niet meer gestart. Weg laten halen uit het buitengebied door de sleepdienst, thuis krijg ik 'm echter wel weer gestart in mijn garage.
Aangezien op straat de startmotor het wel deed, er geen gekke lampjes brandden en het welbekende zoemgeluid bij contact maken te horen was, dacht ik kort aan de hallgever. Alleen het lijkt me dat als deze stuk is, ik 'm na een uur ook niet meer gestart krijg (en blijft lopen).
Ik heb ook de bekabeling van de zijstandaardbeveiliging bekeken zojuist. De bekabeling ziet er van buitenaf netjes uit. Ook bij enige beweging en getrek aan deze bekabeling, blijft de motor lopen.
/Edit\ Ik rijd iedere dag 70 km. Ook vandaag al 50 km gereden voor het probleem (accu dus opgeladen..)
Klinkt iemand dit probleem bekend in de oren, of heeft iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn?
In ieder geval alvast bedankt voor het meedenken.
Ps. rijden gaat nu even niet. Aangezien de sleepdienst tijdens het vervoer tot twee maal mijn motor heeft laten kletteren zijn de kappen stuk... zucht, pechdag.