r1200rt stopt tijdens rijden
Moderator: RT_Patrick
r1200rt stopt tijdens rijden
Hoi bmw-ers
Na ongeveer 10 km rijden stopte mijn BMW r1200rt tijdens het rijden. Ik reed ongeveer 80 km/h en zonder enig voorwaarschuwing sloeg de motor af.
Tijdens herstarten functioneerde alles normaal (genoeg stroom, boordcomputer deed de normale checks, de startmotor fucntioneerde goed, enz) maar de motor sloeg niet aan: net of er geen benzine of onstekeing was.
Het vreemde is dat na 5 min wachten (afkoelen) de motor wel weer starte, maar direct weer afsloeg: net alsof hij geen benzine kreeg.
Na nog langer wachen (15 min) deed de motor het weer als vanouds!
Na weer ongeveer 10 min rijden, de motor was net weer op temperatuur, sloeg de motor weer af, weer zonder vooraankondiging
Dit herhaalde zich wel 3 keer voordat ik weer thuis was: steeds ongeveer 10 km rijden (motor net op bedrijfstemperatuur), afslaan (alsof geen benzine of geen ontsteking) wachter (afkoelen) en dan starte hij gewoon.
Weet iemand waar dit aan kan liggen??
Na ongeveer 10 km rijden stopte mijn BMW r1200rt tijdens het rijden. Ik reed ongeveer 80 km/h en zonder enig voorwaarschuwing sloeg de motor af.
Tijdens herstarten functioneerde alles normaal (genoeg stroom, boordcomputer deed de normale checks, de startmotor fucntioneerde goed, enz) maar de motor sloeg niet aan: net of er geen benzine of onstekeing was.
Het vreemde is dat na 5 min wachten (afkoelen) de motor wel weer starte, maar direct weer afsloeg: net alsof hij geen benzine kreeg.
Na nog langer wachen (15 min) deed de motor het weer als vanouds!
Na weer ongeveer 10 min rijden, de motor was net weer op temperatuur, sloeg de motor weer af, weer zonder vooraankondiging
Dit herhaalde zich wel 3 keer voordat ik weer thuis was: steeds ongeveer 10 km rijden (motor net op bedrijfstemperatuur), afslaan (alsof geen benzine of geen ontsteking) wachter (afkoelen) en dan starte hij gewoon.
Weet iemand waar dit aan kan liggen??
- Hazeldonk
- Type: R1200RT
- Bijz: Xenon verlichting, valbeugels, HyperPro veren.
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Dordrecht
- Contacteer:
Re: r1200rt stopt tijdens rijden
Heel herkenbaar, je brandstofpomp is er mee gestopt en zal moeten worden vervangen.
Ben
Ben
R 1200RT 2005 met Pilot Xenon 5000K, Zumo 350LM, SHOEI MULTITEC, SENA SMH5 headset, Nikon D60 en Sony Cyber-shot. Lid BMW Club Nederland, ANWB, WW.
Ooit:
Jawa 350
Honda 250N
Yamaha 1100XS
Kawasaki 1000ST
BMW R 90S
BMW R 100RS
BMW K 1200LT
Qua Patet Orbis.
http://www.r-1200rt-onderweg.nl
Ooit:
Jawa 350
Honda 250N
Yamaha 1100XS
Kawasaki 1000ST
BMW R 90S
BMW R 100RS
BMW K 1200LT
Qua Patet Orbis.
http://www.r-1200rt-onderweg.nl
- aantzeetje
- Type: R1200RT
- Land: B
- Woonplaats of omgeving: Oostduinkerke
Re: r1200rt stopt tijdens rijden
of slechte benzine getankt. Hebben dat eens in FR voorgehad.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht