Tja Wim..daar schrijf je zo wat... :roll:
...maar ik denk / verwacht niet dat het zo is gegaan. De vijf of zes kabeltjes die uit mijn Baehr komen zijn vlak bij het uitkomen van de metalen omhulzing in een soort plastic klomp aan elkaar gesmolten. Omdat ik zeker wilde weten dat ik tzt alle kabeltjes ook weer op de juiste kabeltjes in mijn RT zou kunnen aansluiten, heb ik elk afzonderlijk kabeltje gemerkt met kleine tie-ripjes in verschillende kleuren... 8-) .
Als Herr Baehr dus 'stiekem' alleen het binnenwerk - lees printplaat - zou willen verwisselen, zouden ze eerst mijn kabeltjes moeten los solderen, het printplaatje moeten verwisselen, vervolgens de nieuwe kabeltjes er weer op vast moeten solderen en dan ook nog eens dezelfde tie-ripjes er om heen moeten doen.
Dat lijkt mij allemaal héél erg veel moeite - afgezien van de arbeidskosten - om alleen hun reputatie hoog te houden..

.
En trouwens..wat zou er beter in het voordeel van hun reputatie werken dan met een welgemeend "
Herr Berry, wir bitten Tausend Mal um Entschuldigung. Das hätte ja niemals passieren dürfen!"...mij een fonkelnieuwe te geven...
Theo (Hobbyist) mailde mij al of ik niet nog een keer met mijn brommert langs kan komen, maar ja..winterstalling en zomerverzekering...

Ach, ik zie wel....heb toch tot eind maart 2012 de tijd.....en zoals ik al eerder schreef...het getik is wel heul errug zachtjes..