Er zijn twee uitvoeringen, 1 x voor de RT uitvoeringen zonder 'verlichting-controle' en 1 voor de uitvoering met (v.a. 2001).
Ziet er best fraai uit

Moderator: RT_Patrick
Zie ook mijn laatste opmerking hierover...dutchmidiman schreef:Maar ik moet wel zeggen, ik vindt het wel erg wennen, als ik de foto's zo beoordeel.
Oftewel heel mooi vindt ik het nog niet.
Wel...ehm...apart.
Dat is mijn lieftallige assistente van 6... Misschien vindt ze het straks wel leuk om aan nog meer knopjes en hendels te komen van een motorfietsRobin0341 schreef:Wat een leuke jurk heb je aan Dave.
We zullen het zien, vooralsnog ben ik positief verrast over de lichtopbrengst! Net in het donker even 'geremd' en aan de voordeur stond daarna direct een aantal mannen met oneerbare voorstellen richting mijn vrouw...dutchmidiman schreef:En Dave, mocht je na je dub-periode uiteindelijk niet kiezen voor de WhiteLights-oplossing, kunnen we wellicht eens gedachte uitwisselen over de RoadRocketeer led-lampen;
Ik moet zeggen dat ik het witte achterlichten me persoonlijk wat tegenvalt.dutchmidiman schreef: Die dieprode versie is ook wel "apart" om te zien.
Volgens mij best wel mooi bij bepaalde kleurstellingen van de motor.
Jij noemt het smoke, WhiteLights noemt het "schwarze", en ik noem het dieprood.Big W(alter) schreef:....De smokeversie vind ik echter op het eerste gezicht wel fraai.... Zal vast mooi staan op een zwarte....
Maar de rode????
waar staat die dan??
Ik moet zeggen dat ik de geleverde versie met zwarte achterzijde en wit glas eigelijk mooier vind dan de "geheel witte" uitvoering. Ietsje hoger techie gehalte vind ik, maar dat is natuurlijk persoonlijk, zoals smaak altijd persoonlijk is.Dave schreef:Ik weet nu voor mezelf waarom de witte knipperlichten tegenvallen als het om de looks gaat: op de reclamefoto is de behuizing wit, bij aflevering en op mijn unit is die zwart, en dat zorgt voor een andere 'look'.
Die vraag heb ik dus ook, is een mooie voor dutch!AGVerheij schreef: Maar even voor mijn eigen nieuwsgierigheid:
Zijn die LED's ook toepasbaar met de KISAN-module ?? Op geen van de twee sites kom ik er iets over tegen, maar ik kan me voorstellen dat het moduleren dat Kisan doet voor de running-lights niet lekker combineert met LED's en de bijbehorende controller.
, GerbeRT
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!