Maar, ik heb een handle op het oog die waarschijnlijk medio volgend jaar vrij komt, en hopelijk mag ik die van Jos WRSM "claimen".

Die was al besproken, maar met een beetje goede wil is dat een betere "reflectie" van mij. :roll: :lol:
Terug naar de topic;
Die ringetjes helpen m.i. te voorkomen dat het tupperware beschadigt raakt, want die kan vrij gemakkelijk beschadigen, ben ik helaas achter gekomen.
Heb allemaal hele kleine scheurtjes in de lak zitten op een plek op de dame, heel vreemd.
Anyhoe, het is verstandig om te zorgen dat de spanningsaansluiting op orde komt.
Als tijdelijke (!) maatregel zou je kunnen overwegen om bij een elektronicawinkel zogenoemde (geïsoleerde!) krokodillenklemmetjes te laten monteren op de voedingskabel van je navigatie, zal ze waarschijnlijk niet meer dan 5 minuten tijd kosten. 10 minuten als het gesoldeerd moet worden en de soldeerbout nog ff uit stond.

Let wel, het is een *nood* oplossing!
En natuurlijk, let heel goed op wat plus en min op je accu is, en vraag of men die krokodillenklemmetjes rood respectievelijk zwart kapje geven.
Uiteindelijk een zal vaste aansluiting tzt op je accu of via het contactslot wel zo verstandig zijn (lees: veilig).
Want niets is zo vervelend als onderweg je navigatie plotseling uitvalt.
En kan bij een volgend moment je dealeRT (of Motor Service Amersfoort) het permanent voor je aansluiten en wegwerken.
Wel zo veilig.